اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم عنوان کرد

اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از تامین و ذخیره‌سازی مطمئن کالاهای اساسی ایام پایانی سال استان قم خبر داد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را از برنامه‌های مهم استان دانست و گفت: از ماه‌ها قبل تمهیدات مناسبی برای تامین و ذخیره‌سازی اقلام استراتژیک مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی و میوه اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه مردم نباید نگران تامین کالاهای اساسی شب عید باشند از ذخیره‌سازی یک‌هزار و 700 تن مرغ و 143 تن گوشت قرمز خبر داد و افزود: توزیع این کالاها در استان همزمان با سراسر کشور از اوایل اسفند آغاز شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به ذخیره‌سازی بالغ بر 2 هزار و 500 تن سیب و پرتقال نوروزی در استان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عرضه این میوه‌ها از هفته آخر اسفند ماه و در قالب حداقل 50 ایستگاه انجام می‌شود.

سید رضا دهناد به برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در قم از 9 تا 27 اسفند ماه اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف کنترل و پایش موثر قیمت‌ها و افزایش رفاه مردم در تامین پوشاک، مواد غذایی و دیگر مایحتاج ضروری شهروندان برپا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر نمایشگاه اصلی عرضه مستقیم کالا در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپایی همزمان سه نمایشگاه مشابه در سه نقطه دیگر شهر نیز پیش‌بینی شده است، گفت: حسب تاکید استاندار و در راستای توزیع عادلانه خدمات شهری یکی از نمایشگاه‌های بهاره امسال استان برای اولین بار در منطقه دو و شش شهر قم دایر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول