اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

کرمانشاه بهترین عملکرد در جشنواره فجر را داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از لحاظ اجرایی از بهترین عملکرد در سی و یکمین جشنواره فجر برخوردار بود.

کرمانشاه بهترین عملکرد در جشنواره فجر را داشت

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: تعطیل‌شدن سینماهای کرمانشاه در سال‌های گذشته باعث دورشدن کرمانشاهیان از سینما شد، ولی انجام این بازسازی‌ها باعث آشتی مردم با این مکان‌ فرهنگی شد.

آفتابی با اشاره به اینکه امسال در ده استان مختلف به طور همزمان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برگزار شده و با تاکید بر وجود پتانسیل بالا در این استان، ادامه داد: کرمانشاه آمادگی برگزاری جشنواره‌های مستقل و بزرگتر از این را دارد.

وی با ذکر اینکه کرمانشاه برای نخستین بار میزبان این جشنواره بود، افزود: از لحاظ اجرایی کرمانشاه از بهترین عملکرد در جشنواره فجر برخوردار بود و اکران فیلم‌های جشنواره در دو سایت فردو و نطنز برای دانشمندان هسته‌ای کشور برای اولین بار از دیگر اتفاقات مهم در جشنواره سال‌جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد: در بین ده استان برگزارکننده سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، استان کرمانشاه رتبه نخست از لحاظ برگزاری و اجرا را کسب کرده است.

گفتنی‌است، اولین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در اول اسفندماه سال‌جاری با حضور هنرمندانی همچون پوران درخشنده، هادی مقدم‌دوست، حمید فرخ نژاد و مریلا زارعی به پایان رسید.

انتهای پیام/2700/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول