اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خبر داد

افزایش ظرفیت تولید فولاد مبارکه به 11.8 میلیون تن

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: درصدد هستیم تا پایان برنامه پنجم توسعه ظرفیت تولید فولاد مبارکه را به 11.8 میلیون تن برسانیم.

افزایش ظرفیت تولید فولاد مبارکه به 11.8 میلیون تن

محمد مسعود سمیعی‌نژاد در حاشیه همایش تجلیل از نیکوکاران و دست اندرکاران کمک به آزادی زندانیان نیازمند در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سهم تولیدی فولاد مبارکه اصفهان در کشور اظهار کرد: فولاد مبارکه اصفهان یک شرکت صنعتی، ملی، اجتماعی است که هدف توسعه کشور را هم در بعد اقتصادی و هم بعد اجتماعی دارد.

وی افزود: این شرکت در راستای اهداف اقتصادی و اجتماعی توانسته تولید قابل قبولی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اکنون سهم 47 درصدی تولید فولاد مبارکه در کشور را به 50 درصد رسانده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای اهداف تولید نیز سیاست توسعه را به دنبال داشته و در پایان برنامه پنجم توسعه به دنبال ظرفیت فولاد مبارکه به 11.8 میلیون تن هستیم.

سمیعی‌نژاد با بیان اینکه دو طرح بزرگ این شرکت را با یک‌هزار میلیارد ریال توسط رئیس جمهور افتتاح کردیم، گفت: دو طرح دیگر با اعتبار بالغ بر 500 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است که توسط مقامات عالی کشور افتتاح می‌شود.

وی همچنین افزود: طی 2.5 سال گذشته 7 هزار جوان در فولاد مبارکه اشتغال‌زایی جدید شده‌اند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت پس از مباحث اقتصادی، بحث اجتماعی از محیط زیست گرفته تا امکانات زیر ساختی استان را دنبال می‌کند که نمونه آن دو طرح فاضلاب شهری مبارکه و دفع پساب شهری زرین شهر با 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و نیز مشارکت در مترو است.

وی همچنین ادامه داد: ساخت 50 خانه برای معلولان و تجهیز یکی از اتاق‌های بیمارستان سوانح و سوختگی دیگر اقدام این شرکت است.

سمیعی‌نژاد افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تاکنون یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان کمک و 200 نفر زندانی را آزاد کرده که تا پایان سال جاری و نیز به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) 17 نفر دیگر توسط این شرکت آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/63012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول