اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

واگذاری 4500 خط تلفن ثابت در پروژه‌های مسکن مهر پردیسان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات قم از واگذاری 6 هزار خط تلفن ثابت در منطقه پردیسان خبر داد و گفت: 4 هزار و 530 شماره از این تعداد تا قبل از پایان یافتن سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

واگذاری 4500 خط تلفن ثابت در پروژه‌های مسکن مهر پردیسان

سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه استان قم در ساخت مسکن مهر رشد روز‌افزونی دارد اظهار کرد: با واگذاری زود هنگام منزل‌های ساخته شده مسکن مهر در پردیسان تا پیش از به پایان رسیدن سال جاری تعداد 4 هزار و 530 خط تلفن متقاضیان دایر می‌شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار قم مبنی بر تسریع در ایجاد امکانات برای متقاضیان مسکن مهر بیان کرد: شرکت مخابرات با فراهم کردن بستر مناسب امکانات مخابراتی را به متقاضیان مسکن مهر واگذار می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات قم در ادامه از واگذاری 6 هزار شماره تلفن ثابت در محله‌های مختلف پردیسان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم 4 هزار و 530 شماره از تعداد یاد شده را تا پیش از به پایان رسیدن سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

دهناد اضافه کرد: 16 میلیارد ریال هزینه بسترسازی واگذاری تلفن ثابت به منطقه پردیسان است که این مبلغ از محل منابع داخلی شرکت مخابرات استان قم تامین شد.

انتهای پیام/78005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول