اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

نظارت دقیق بر اتوبوسرانی بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در کنار حمایت جدی از بخش خصوصی اتوبوسرانی باید نظارت‌ها نیز جدی‌تر باشد به گونه‌ای که بخش خصوصی خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کند.

نظارت دقیق بر اتوبوسرانی بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن بختیاری در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: مهمترین موضوع در مجموعه اتوبوسرانی حمایت از بخش خصوصی است که باید انجام شود و با جدیت ادامه یابد.

وی بیان داشت: بخش خصوصی بار سنگینی که می‌توانست کمر شهرداری را بشکند تحمل کرد بنابراین باید از آنها حمایت کافی صورت گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در کنار حمایت باید نظارت‌ها نیز جدی‌تر باشد به گونه‌ای که بخش خصوصی خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کند.

بختیاری با اشاره به نظافت و زیبایی اتوبوس‌ها گفت: نظافت اتوبوس باید مد نظر قرار گیرد و حتی بر روی تبلیغات بدنه اتوبوس‌ها نیز باید دقت کافی وجود داشته باشد.

وی عنوان داشت: یکی از مسائل مهم، آلایندگی برخی از اتوبوس‌ها است که مشکلات بسیاری را برای شهر به وجود آورده و باید مشکلات در این زمینه نیز برطرف شود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول