اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز خبر داد

اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز / اعتبار 1660 میلیارد ریالی برای احداث

خبرگزاری فارس: مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز از اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح یک هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز / اعتبار 1660 میلیارد ریالی برای احداث

داود ندیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز به اتمام رسیده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذار به روش B.O.T  (ساخت، بهره‌برداری، تحویل) است.

وی طول ترن هوایی تبریز را 14 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه یک هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ندیم آورده شهرداری تبریز را در پروژه ترن هوایی عرصه و مجوزها و آورده سرمایه‌گذار را ساخت و بهره‌برداری برای 20 سال اعلام کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: از ابتدای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز تاکنون جمعاً تعداد 162 قرارداد به ارزش 60 تریلیون ریال منعقد شده است که میزان اشتغالزایی مستقیم آنها به تعداد 22 هزار و 838 نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد تاکنون تعداد 48 پروژه به ارزش 6 هزار و 200 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم 3 هزار و 241 نفر مورد احداث و بهره‌برداری قرار گرفته و بقیه نیز در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی هستند.

ندیم خاطرنشان کرد: همزمان با انجام فعالیت‌های مربوط به چهارمین همایش سرمایه‌گذاری، اقدامات جاری شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری ادامه یافته و در 9 ماهه اول سال 91 تعداد 18 قرارداد به ارزش 4 هزار و 650 میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده که میزان اشتغالزایی آنها 2 هزار و 948 نفر خواهد شد.

وی، از شناسایی و آماده‌سازی 95 فرصت و بسته جدید سرمایه‌گذاری از سوی شهرداری تبریز در حوزه عمران شهری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

ندیم افزود: این تعداد فرصت سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی مجموع 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شناسایی و آماده‌سازی شده‌اند و فراخوان جذب مشارکت در این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

وی گفت: برخی از این طرح‌ها پیش از برگزاری همایش چهارم و بخشی دیگر در زمان برگزاری آن به مرحله عقد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد رسید.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابلاغ سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری در سال 84 را دستور و سیاستی راهگشا برای ورود سرمایه‌گذاران در حوزه عمران و آبادانی کشور دانست. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول