اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری:

چشم امید به کسب سهمیه آسیا داریم/آرزوی موفقیت تیم ذوب‌آهن را دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نفت تهران گفت: به سه امتیاز بازی مقابل صبا نیاز داریم تا بتوانیم در صورت لغزش تیم‌های بالانشین، شانس کسب سهمیه آسیایی را پیدا کنیم.

چشم امید به کسب سهمیه آسیا داریم/آرزوی موفقیت تیم ذوب‌آهن را دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: به اهالی قم تبریک می‌گویم که فوتسال قم پس از چند سال توانست خودش را نشان دهد و صدرنشین لیگ ‌برتر شود.

وی در ادامه در خصوص بازی فردای نفت تهران در مقابل صبای قم خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: صبا در دفاع و هافبک بازیکنان باتجربه، قوی و میدان‌داری دارد و همچنین بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند در بازی تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه صبا تیم منسجم و خوبی است، تصریح کرد: تیم صبا در مقابل الشباب امارات در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا نیز با بدشانسی به مرحله بعدی راه نیافت.

ابراهیم‌زاده همچنین در خصوص مصدومان و محرومان تیم نفت در مقابل صبای قم گفت: محمدحسین مهرآزما و وحید حمدی‌نژاد مصدوم هستند و به بازی فردا نمی‌رسند و مصدومی هم نداریم.

وی یادآور شد: امیدواریم فردا فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم، چراکه هم تیم ما و هم تیم صبا به سه امتیاز این بازی نیاز داریم تا بتوانیم در صورت لغزش تیم‌های بالانشین، شانس کسب سهمیه پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: البته حضور تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رده ششم جدول شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد و ابراز داشت: این چه برنامه‌ریزی است که ما در 10 روز هیچ مسابقه‌ای نداریم و بعد بازی‌هایمان به فاصله چهار روز برگزار می‌شود.

ابراهیم‌زاده اذعان داشت: صبا، نفت و پرسپولیس با توجه به اینکه هشت بازی تا پایان لیگ ‌برتر مانده است، شرایط لازم را دارند تا خود را به رده‌های بالای جدول برسانند.

وی در خصوص احیای امین منوچهری در تیم نفت تهران اظهار داشت: هر بازیکنی که بتواند، وظایف خود را به خوبی در زمین مسابقه انجام دهد، می‌تواند در یک تیم احیا شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت تیم ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری لیگ‌برتر بیان داشت: من حتی به عنوان یک کارشناس نمی‌توانم درباره تیم ذوب‌آهن صحبت کنم؛ ذوب‌آهن خوب بازی می‌کند، اما نتیجه نمی‌گیرد که مسئولان تیم باید در این زمینه صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک اصفهانی آرزو می‌کنم که این تیم موفق شود؛ حیف است تیم ذوب آهن در مسیر سقوط قرار گیرد.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال نفت تهران برگزار می‌کند که در دیدار رفت میهمان تیم منصور ابراهیم‌زاده بود و در پایان برابر میزبان خود تن به شکست یک بر صفر داد تا بعد از چهار تساوی در دو فصل متوالی، طلسم تساوی‌های صبا و نفت برابر یکدیگر شکسته شود.

تیم فوتبال صبای قم در حالی بیست و ششمین دیدار خود را در چارچوب مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کند که پیش از این در 12 مسابقه از لیگ برتر یازدهم در شهر قم میزبان رقبای خود بوده است.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 30 دقیقه فردا در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود، دیداری که جدال تیم‌های 40 و 35 امتیازی جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/78010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول