اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

استاد منذر نقش برجسته ای در مبارزه با فرق انحرافی داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: استاد منذر در زمینه مبارزه با فرق و انحرافات اعتقادی خصوصا بهائیت و بعضی از فرقه‌های دیگر نقش موثری داشتند.

استاد منذر نقش برجسته ای در مبارزه با فرق انحرافی داشت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به مناسبت نخستین سالگرد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابوالحسنی (منذر) اظهار داشت: ایشان متولد یکی از مناطق ورامین به نام "باغ‌خواص" است که قدمت و سابقه زیادی در پرورش روحانیون و عناصر برجسته علمی داشته است.

وی در ادامه استاد منذر را روحانی فاضل، تحصیل کرده ، محقق و پژوهشگر در مسائل دینی، خصوصا مباحث تاریخی دانست و یادآور شد: وی توان علمی خود را مخلصانه در اختیار دیگران قرار می‌داد و در حقیقت چهره‌ای شاخص برای روحانیت و دانشگاه محسوب می‌‌شدند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه برکات وجودی مرحوم ابوالحسنی در زمان حیات و پس از رحلت ایشان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مرحوم ابوالحسنی در زمینه تاریخ، جریان مشروطیت و تبیین زوایای مشروطه و معرفی شخصیت شهید آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری آثار ارزشمندی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: استاد منذر در زمینه مبارزه با فرق و انحرافات اعتقادی خصوصا بهائیت و بعضی از فرقه‌های دیگر نقش موثری داشتند و به نوعی آثار ایشان خشم این منحرفان فکری و اعتقادی را به دنبال داشته است.

محمودی عشق به اهل بیت را یکی از ویژگی‌های ممتاز مرحوم ابوالحسنی برشمارد و گفت: امروز آثار فراوان ایشان به عنوان منبع در کار‌های علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از  این آثار ارزشمند که ایشان به  زیبایی و محققانه تالیف کردند «سیاه‌پوشی در سوگ ائمه» است.

امام جمعه موقت ورامین در پایان اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و مجامع دانشگاهی از آثار ایشان بهره می‌برند و امیدواریم بتوانیم از آثار ایشان آن طور که شایسته است استفاده، و بهره بگیریم.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول