اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام برنامه مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال؛

نیک اندیش و گیتی‌پسند نوین جمعه میهمان حریفان هستند

خبرگزاری فارس: دو تیم نیک اندیش و گیتی‌پسند نوین روز جمعه در دیدارهای رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک به مصاف حریفان می‌روند.

نیک اندیش و گیتی‌پسند نوین جمعه میهمان حریفان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برنامه دیدارهای مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال ایران اعلام شد تا زمان رویارویی تیم‌های اصفهانی با حریفانشان مشخص شود.

تیم نیک‌اندیش که به عنوان صدرنشین گروه دوم به پلی‌آف راه یافت، روز جمعه در دیدار رفت میهمان تیم تاسیسات دریایی تهران است و تیم گیتی‌پسند نوین نیز در دیدار رفت میهمان تیم هیئت فوتبال قزوین است.

بر اساس برنامه دیدار برگشت این مرحله نیز روز پنج شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و طی آن دو تیم نیک اندیش و گیتی‌پسند میزبان تیم‌های حریف هستند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش فارس، در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک فوتسال سه تیم از استان اصفهان حضور داشتند که دو تیم نیک اندیش و گیتی‌پسند به پلی‌آف راه یافتند اما نماینده کاشان از صعود بازماند.

فصل گذشته نیز تیم ماهان نوین نماینده اصفهان بود که با شکست در مرحله پلی‌آف از صعود به لیگ برتر بازماند.

در مسابقات لیگ برتر امسال تنها یک تیم از اصفهان حضور داشت و با توجه به حضور این دو تیم در پلی‌آف و اعلام آمادگی باشگاه ماهان برای شرکت دادن تیم‌های فوتسالش به نظر می‌رسد فصل بعد تعداد نماینده‌های اصفهان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/63006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول