اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

جنایات در عراق و پاکستان کار وهابیون است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه‌ای کشتار شیعیان مظلوم و بی‌گناه در دو کشور عراق و پاکستان را محکوم کرد.

جنایات در عراق و پاکستان کار وهابیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه آیت‌الله علوی‌گرگانی آمده است: خبر جنایت فتنه‌جویان به ظاهر مذهبی که در راستای نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل حرکت می‌کنند موجب تأسف و تأثر شدید شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: جنایات اخیر وهابیون در کویته پاکستان و عراق مظلوم که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از شیعیان مظلوم در این دو کشور شد همچون جنایات قبلی آنها در کشورهای اسلامی حکایت از خوی بی‌رحم و نداشتن محبت در درون این افراد است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: این عمل تروریستی را به شدت محکوم کرده و در درجه اول به محضر امام عصر(عج) و بعد به ملت مظلوم پاکستان و عراق و بازماندگان این شهیدان تسلیت گفته و توصیه اکید می‌کنم که ملت‌های مسلمان در کشورهای مختلف اسلامی به ویژه ملت شریف عراق و پاکستان فریب این توطئه‌ها را نخورند و با حفظ وحدت خود نقشه‌های آنها را نقش برآب کنند چرا که استکبار جهانی در صدد ایجاد جنگ فرقه‌ای در میان مسلمانان است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول