اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان صورت می‌گیرد

سالن فرشچیان و نگارستان امام (ره) میزبان جشنواره حسنات

خبرگزاری فارس: سالن فرشچیان و نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان میزبان آثار فیلم کوتاه هنرمندان 29 استان در جشنواره حسنات هستند.

سالن فرشچیان و نگارستان امام (ره) میزبان جشنواره حسنات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین عشاقی در نشست خبری فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: در سومین دوره از جشنواره فیلم کوتاه حسنات از 29 استان 930 اثر به جشنواره فیلم کوتاه حسنات ارسال شده است.

وی افزود: 620 اثر در بخش فیلم در جشنواره فیلم کوتاه حسنات پذیرفته شده است، که 191 اثر آن داستانی هستند، همچنین 513 فیلم ساز در این دوره از جشنواره حضور یافتند.

دبیر اجرایی سومین دوره فیلم کوتاه حسنات ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه حسنات در بخش‎های ایده‎ها، ایثار و شهادت، آیینه و آفتاب برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: آثار جشنواره حسنات در مجتمع فرشچیان و سالن آمفی تئاتر نگارستان امام خمینی (ره) اکران می‎شود.

عشاقی اضافه کرد: علاوه بر اصفهان استان‎های البرز، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران و گیلان به اکران فیلم‎های جشنواره حسنات می‎پردازند و مبحث داوری آثار بسته به شرایط هر استان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه، 52 فیلمنامه در بخش مسابقه حسنات به رقابت می‎پردازند، گفت: در آثار بخش جنبی حدود پنج اثر از آثار هنرمندان موسسه  تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته می‎شود و بقیه از آثاری است که با موضوعات متنوع به این جشنواره ارسال شده است.

عشاقی گفت: 14 مرکز حقوقی همچون، انجمن سینماگران جوان اصفهان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه نشر امام (ره)، حوزه هنری و صدا و سیما در این جشنواره حضور پررنگی دارند.

وی عنوان کرد: پس از اصفهان، تهران و اردبیل بیشترین آثار ارسالی را به جشنواره حسنات دارند.

به گزارش فارس، جشنواره فیلم کوتاه حسنات 11 تا 14 اسفندماه در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول