اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات:

شرایط اجتماعی کنونی نیازمند مفاهیم اسلامی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات گفت: شرایط اجتماعی کنونی نیازمند مفاهیم اسلامی است و جشنواره فیلم کوتاه حسنات احیاگر سیره اسلامی است.

شرایط اجتماعی کنونی نیازمند مفاهیم اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد سعید عشاقی در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: جشنواره حسنات در در ابتدا به عنوان یک موسسه خیریه آغاز به فعالیت کرد و پس از آن با مجوزهای قانونی  فعالیت‎هایی را در بخش کتابخوانی، برنامه‎های آموزشی و برگزاری مسابقه فیلم کوتاه آغاز کرد.

وی افزود: در سال‎های ابتدایی اقدام به برگزاری جشنواره خوشنویسی کردیم که به طور عمده با تأکید بر سیره و سنت اسلامی برگزار شد و اکنون در حال آماده سازی سومین دوره فیلم کوتاه هستیم.

قائم مقام رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات ادامه داد: این جشنواره در سومین سال برگزاری خود به بلوغ فکری رسیده است و با ساز و کار جدید خود با استفاده از ابزار هنر به زمینه‎های مختلف مفاهیم احسان و نیکوکاری پرداخت دارد.

وی اضافه کرد: این جشنواره با پرداخت به زمینه‎های متنوع و خیرخواهانه و بهره گیری از متون دینی به ترویج مفاهیم اسلامی می‎پردازد.

عشاقی با بیان اینکه در شرایط اجتماعی کنونی نیاز جامعه به تفهیم مفاهیم اسلامی بیشتر است، ادامه داد: در جشنواره حسنات امسال آثار هنرمندان از نظر کیفی و کمی نسبت به سال‎های گذشته پیشرفت بیشتری داشته است.

به گزارش فارس، در این نشست خبری رئیس جشنواره، زاون قوکاسیان، دبیر جشنواره، محمد سعید عشاقی، جانشین رئیس جشنواره و معاون فرهنگی کانون حسنات، امیرحسین عشاقی، دبیر اجرایی جشنواره و فرزان معظم، مسئول روابط عمومی و ستاد خبری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات حضور داشتند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول