اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از مصاف صبا و نفت

نشست خبری مرفاوی و ابراهیم‌زاده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست خبری عبدالصمد مرفاوی و منصور ابراهیم‌زاده پیش از بازی حساس دو تیم صبای قم و نفت تهران در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امشب برگزار می‌شود.

نشست خبری مرفاوی و ابراهیم‌زاده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و نفت تهران پیش از جدال دو تیم در روز سوم دیدارهای هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عبدالصمد مرفاوی و منصور ابراهیم‌زاده امشب در نشست خبری پیش از بازی، آخرین شرایط صبای قم و نفت تهران و همچنین ترفندها و نقشه‌های خود برای کسب سه امتیاز این بازی برای صعود به مکان‌های بالای جدول لیگ برتر را در حضور خبرنگاران ورزشی رسانه‌های مختلف ارائه خواهند کرد.

نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در حالی دوشنبه شب در دفتر باشگاه صبای قم برگزار می‌شود که این دیدار سیزدهمین بازی خانگی صبای قم در چارچوب مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و نفت تهران عصر روز سه‌شنبه اول اسفند ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت 18 عصر دوشنبه سی‌ام بهمن ماه در باشگاه صبا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان مرفاوی با تیم فوتبال نفت تهران از هفته نهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز و همزمان با ساعت بازی با نفت در حضور تمام بازیکنان اصلی این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال نفت تهران برگزار می‌کند که در دیدار رفت میهمان تیم منصور ابراهیم‌زاده بود و در پایان آن مسابقه برابر میزبان خود تن به شکست یک بر صفر داد تا بعد از چهار تساوی در دو فصل متوالی، طلسم تساوی‌های صبا و نفت برابر یکدیگر شکسته شود.

تیم فوتبال صبای قم در حالی بیست و ششمین دیدار خود را در چارچوب مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کند که پیش از این در 12 مسابقه از لیگ برتر یازدهم در شهر قم میزبان رقبای خود بوده است.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که این تیم بتواند با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تیم فوتبال نفت تهران ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، با کسب پیروزی در این دیدار سه امتیاز ارزشمند آن را برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دست بیاورد.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه اول اسفند ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود، دیداری که جدال تیم‌های 40 و 35 امتیازی جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول