اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

متکدیان در بروجرد جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: در آستانه سال نو کار جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در بروجرد اجرا می‌شود.

متکدیان در بروجرد جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داوودی عصر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، گفت: شهرداری بروجرد طی مراحلی توانسته است که تعداد 232 نفر از متکدیان شهرستان بروجرد را جمع‌آوری کند که از این تعداد برخی متکدیان حرفه‌ای هستند.

وی بیان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که متکدیان از نظر مالی در وضع مناسبی به سر می‌برند و نیازی به تکدی‌گری ندارند، ولی باز هم این کار را به وفور در سطح شهر انجام می‌دهند.

داوودی اضافه کرد: در بین افرادی که به تکدی‌گری می‌پردازند، افراد حرفه‌ای وجود دارد که پس از هر مرحله جمع‌آوری، دوباره به این کار باز می‌گردند و در شهرستان بروجرد طی چند مرحله جمع‌آوری متکدیان 60 متکدی حرفه‌ای وجود دارد.

وی اظهار داشت: مردم با دیدن متکدیان به آن ها کمک‌هایی را می‌کنند که مردم نیز باید کمک‌های مالی خود را به سازمان‌ها و نهادهای حمایتی بدهند، تا آن ها خود در اختیار مردم نیازمند قرار بدهند.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد تصریح کرد: برای مقابله با تکدی‌گری باید فرهنگ سازی شود، تا این مشکل نیز مرتفع شود.

وی یادآور شد: ستاد جمع‌آوری متکدیان، کمیته‌ای در شهرستان تشکیل و در راستای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام می‌کنند.

داوودی خاطر نشان کرد: در شهرستان بروجرد که دارای جمعیت 200 تا 250 هزار نفر است، محلی برای ساماندهی متکدیان از سوی شهرداری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول