اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها 14 اسیر آزاد شده در تبادل «شالیت» را بازداشت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از میان اسرای فلسطینی آزاد شده در جریان تبادل اسرای موسوم به وفاداری به آزادگان، 14 نفر را بار دیگر به اسارت درآورده است.

صهیونیست‌ها 14 اسیر آزاد شده در تبادل «شالیت» را بازداشت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در قدس اشغالی، روزنامه صهیونیستی«هاآرتص» در گزارشی فاش کرد که از زمان امضای توافقنامه آزادی «گلعاد شالیت» در اکتبر سال 2011 ارتش اسرائیل و شاباک تا کنون 14 اسیر آزاد شده را بازداشت کرده‌اند.

بنابر این گزارش برای 5 نفر از این اسرای بازداشت شده حکم حبس بلند مدت از 24 تا 38 سال صادر شده بود که اکنون در حال سپری کردن مدت محکومیت خود از 16 تا 28 سال هستند.

در این گزارش آمده است که از جمله این 5 نفر «سامر العیساوی» است که از 210 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است و همچنین «ایمن شراونه» است که 140 روز پیش اعتصاب غذا کرده است و سه نفر دیگر نیز عبارتند از ابراهیم ابوحجله، ایاد ابوفنون و ایمن ابوداود.

بر اساس این گزارش علاوه بر عیساوی و شراونه، دو بازداشتی دیگر به نام‌های «طارق قعدان» و «جعفر عزالدین» دست به اعتصاب غذا زده‌اند که در حال حاضر به صحنه فلسطین چشم به سرنوشت آنها دوخته است.

رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این افراد پس از آزادی بار دیگر به آنچه «فعالیت‌های تروریستی» خواندند، بازگشته بودند.

از سوی دیگر برخی منابع گزارش دادند که طی ساعات گذشته تماس‌هایی بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به منظور بررسی امکان حل قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا صورت گرفت.

در چارچوب تبادل اسرای موسوم به وفاداری به آزادگان که بین حماس و رژیم صهیونیستی امضا شد، در مقابل آزادی شالیت تک اسیر اسرائیلی در نزد مقاومت فلسطین، 1027 اسیر فلسطینی طی دو مرحله از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول