اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برخی منابع گزارش دادند

تماس‌های فلسطینی-اسرائیلی برای حل قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا

خبرگزاری فارس: برخی منابع نزدیک به پرونده اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی، از تماس‌های جاری بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به منظور حل این قضیه خبر دادند.

تماس‌های فلسطینی-اسرائیلی برای حل قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، برخی منابع گزارش دادند که طی ساعات گذشته تماس‌هایی بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به منظور بررسی امکان حل قضیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا صورت گرفت.

این منابع به جزئیات بیشتر در این باره اشاره‌ای نکردند.

از سوی دیگر «عیسی قراقع» وزیر امور اسرای فلسطین در بیانیه‌ای گفت که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران فلسطینی تماس‌های فشرده‌ای را برای ممانعت از وقوع فاجعه علیه اسرای اعتصاب‌کننده غذا انجام می‌دهند.

وی رژیم صهیونیستی را مسئول فاجعه انسانی و مشکلات اسرای اعتصاب‌کننده غذا دانست و تاکید کرد که عواقب این بی‌توجهی اسرائیل زیاد خواهد بود زیرا ملت فلسطین هرگز در مقابل آنچه در زندان‌ها می‌گذرد، سکوت نخواهند کرد.

اراضی فلسطینی روز جمعه نیز شاهد برگزاری تظاهرات و درگیری با ارتش رژیم اشغالگر در راستای همبستگی با اسرای اعتصاب‌کننده غذا بود.

مسئولان رژیم صهیونیستی دو روز پیش بار دیگر «سامر العیساوی» را که از بیش از 200 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است،ا به بیمارستان «اساف هروفیه» انتقال دادند.

در همین راستا «جواد بولص» مدیر بخش حقوقی باشگاه اسیر اعلام کرد که اداره درمانگاه زندان الرمله به وی ابلاغ کرده است که عیساوی به دلیل وخامت وضعیت جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد.

سامر العیساوی از اهالی قدس در تاریخ 25/5/2012 پس از آزادی در چارچوب تبادل اسرا بار دیگر به اسارت صهیونیست‌ها در آمد و از 208 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

«جعفر عزالدین» و« طارق قعدان» نیز هر دو از اهالی جنین هستند که در تاریخ 22/11/2012 به بازداشت اداری درآمده و از تاریخ 27/11/2012 اعتصاب غذا کرده‌اند و در درمانگاه زندان الرمله بستری هستند.

«ایمن شراونه» از اهالی الخلیل در تاریخ 31/1/2012 بازداشت و از 146 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول