اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال سپاهان:

مصدومیتم موجب شد تیم از هم بپاشد/ نمی‌دانم یقه چه کسی را بگیرم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: در مورد مصدومیتم نمی‌دانم باید یقه چه کسی را بگیرم و چه کسی مقصر است.

مصدومیتم موجب شد تیم از هم بپاشد/ نمی‌دانم یقه چه کسی را بگیرم

سید مصطفی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیش از آغاز مسابقه با ثامن‌‌الحجج سبزوار بنر تبلیغاتی کف زمین چسبیده بود که ناظر زمین دستور به جمع‌آوری آن‌ها را داد و چون زیر این تبلیغ‌ها چسب زده بودند و آن را پاک کردند زمین خیس بود که من هم در هنگام کار کردن روی این زمین پایم سر خورد و موجب شد کتفم آسیب ببیند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی را در بوجود آمدن این اتفاق مقصر می‌دانید تصریح کرد: اتفاقی بود که افتاد و نمی‌دانم در این زمینه مسئول برگزاری بازی، ناظر، مسئول سالن و یا چه کسی مقصر است و من نمی‌دانم یقه چه فردی را باید بگیرم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان تاکید کرد: پس از این که مصدوم شدم تیم از هم پاشید و موجب شد تمام تمرینات تاکتیکی که تا پیش از آغاز مسابقه انجام داده بودیم به هم بریزد و بازی را مقابل ثامن‌الحجج مشهد واگذار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کتفم باید 5 تا 6 روز در آتل باشد و پس از آن به فیزیوتراپی بپردازم و تا دو هفته دیگر نیز تمرینات خود را آغاز می‌کنم.

ساداتی در پایان گفت: در بازی با تیم مشهدی ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا تیم ما در این دیدار با شکست مواجه شود.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول