اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سامانه پیامک بعثه

امکان ارتباط مستقیم زائران و حجاج با سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با راه‌اندازی سامانه پیامک بعثه مقام معظم رهبری امکان ارتباط مستقیم زائران، عمره‌گزاران، حجاج و عموم مردم با سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد.

امکان ارتباط مستقیم زائران و حجاج با سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی گفت: با راه‌اندازی سامانه پیامک بعثه مقام معظم رهبری امکان ارتباط مستقیم زائران، عمره‌گزاران، حجاج و عموم مردم با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد.

وی افزود: زائران و کاربران می‌توانند با شماره پیامک 500026914 با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت مستقیم ارتباط بگیرند.

برکت‌رضایی خاطرنشان کرد: روحانیان، مدیران و زائران محترم می‌توانند از طریق این شماره نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع نماینده محترم ولی فقیه برسانند.

وی یادآور شد: تمام دیدگاه‌های ارائه شده به صورت دسته‌بندی و با حفظ امانت‌داری در اختیار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی قرار خواهد گرفت.

مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: همچنین بعثه مقام معظم رهبری در راستای تبیین و گسترش معارف اسلامی و معارف حج اقدام به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات زائران کرده است.

وی گفت: زائران عزیز می‌توانند سئوالات و شبهات خود را درباره موضوعات مختلف، از قبیل احکام و مناسک حج و عمره، تاریخ اسلام و امامان (ع)، نقد وهابیت، آشنایی با اماکن، اسرار و معارف حج، اخلاق و آداب سفر حج و ... از طریق سامانه پیام کوتاه زائر به شماره 3000828881 ارسال کنند تا کارشناسان و اساتید پاسخگوی شما باشند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول