اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

اعزام 1700 آملی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: یک‌هزار و 700 آملی 21 اسفندماه سال ‌جاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 1700 آملی به راهیان نور

مسلم مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان این‌که انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است، عنوان کرد: دشمن با تهدید نرم به دنبال شکار جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به این‌که آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و حماسه دفاع مقدس، انقلاب را بیمه می‌کند، اظهار داشت: شهدا با از خود گذشتگی و ایثارشان انقلاب را بیمه کردند و باید اعزام شدگان به راهیان نور این امر را درک کرده و آن را ادامه دهند.

مسلمی با بیان این‌که امروز در تمامی مراحل اقتدار نظام جمهوری اسلامی قابل مشاهده است، اظهار داشت: امروز هیچ یک از قدرت‌های برتر دنیا توان حتی زدن تلنگری را به ایران ندارند.

وی با تأکید بر این‌که نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان این نظام باید ادامه‌دهنده این راه و روش باشند، تصریح کرد: فرهنگ کشور ما امتداد راه و فرهنگ شهدا است.

این مسئول تصریح کرد: امثال شهید روشن‌ها نسل آینده انقلاب کشور را تشکیل می‌دهند و ما نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به برنامه‌های اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان یادآور شد: در سهمیه ابلاغی سال‌ جاری، یک‌هزار و 700 سهمیه برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که در قالب 26 کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان این‌که این اعزام‌ها از 21 اسفند آغاز و تا 10 فروردین 92 ادامه می‌یابد، گفت: بقیه اعزام‌ها به صورت پراکنده به مناطق جنوبی کشور صورت می‌گیرد.

مسلمی با اشاره به این‌که در سال 91، یک‌هزار و 70 دانش‌آموز دختر و 460 برادر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند، اظهار داشت: 164 نفر نیز از سوی بسیج محلات و پایگاه‌ها به این مناطق اعزام شده‌اند.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول