اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

خبرگزاری‌ها سربازان خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی فولادمبارکه گفت: خبرگزاری‌ها سربازان خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستند.

خبرگزاری‌ها سربازان خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا صانعی به همراه کارشناسان روابط عمومی فولاد مبارکه در بازدید از خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خوشحالم که خبرنگاران جوانی در این رسانه گرد هم هستند و فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: شخصیت خبرنگاری می‌طلبد که افراد با ضریب هوشی و توانمندی بالا پا در این عرصه بگذارند که این خبرگزاری در جذب خبرنگار این مسئله را رعایت کرده است.

وی در مورد گفته‌های سرپرست خبرگزاری فارس اصفهان در مورد اینکه اصفهان را بین استان‌های برتر بعد از مشهد و قم از نظر کیفیت و کمیت خبرها نامید، تصریح کرد: البته باید توجه کرد که شرایط خبری استان قم و مشهد به منظور داشتن اخبار و اطلاع‌رسانی خاص است و به خاطر همین آنها در رده‌های بالاتر هستند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه ما خواهان افزایش ارتباط خبری و اطلاع رسانی با رسانه‌ها هستیم، گفت: اعتقاد داریم که باید توانمندی‌ها و بایدها و فرصت‌های فولاد مبارکه به همه شناسانده شود.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که فولاد مبارکه صنعت سبز است و خبرنگاران باید به عنوان قلم به دستان و تحلیلگران این موقعیت را از نزدیک مشاهده کنند و بر این ادعا و اعتقاد ما مهر تایید یا بطلان بگذارند.

صانعی اضافه کرد: خبرنگاران در خبرگزاری‌ها شرایط سختی را دارند و اعتقاد دارم که خبرگزاری‌ها سربازان خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران فولاد مبارکه را خانه خود بدانند، ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ و گسترده‌ای باید بین رسانه‌ها و فولادمبارکه باشد.

انتهای پیام/63001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول