اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم جنایت علیه اسرای فلسطینی

خبرگزاری فارس: جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم جنایت‌های خود علیه اسرای فلسطینی بویژه آنهایی که اعتصاب غذا کرده‌اند، هشدار داد.

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم جنایت علیه اسرای فلسطینی

به گزارش خبرگزاری فارس، عضو برجسته دفتر سیاسی حماس از فعالیت های مردمی و تحرکات جوانان فلسطینی که دیروز (جمعه) را روز شکستن سد سکوت به منظور همبستگی با اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی و به ویژه اسرای اعتصاب غذا کننده اعلام کرده بودند، تمجید کرد.

«عزت الرشق» طی بیانیه ای مطبوعاتی تشدید جنایت های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی را که آخرین مورد از آنها حمله وحشیانه به زندان نفحه و اجبار اسرا به تسلیم در مقابل تفتیش عریان و انتقال آنها به سلول های انفرادی بود و نیز عدم آزادی اسرایی که از چند ماه قبل در اعتصاب غذا به سر می برند، محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الرشق ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم جنایت های خود علیه اسرا و به ویژه اسرای اعتصاب غذا کننده، مسئولیت کامل سلامتی و جان آنها را متوجه این رژیم دانست.

وی افزود ما ضمن محکومیت این جنایت های رژیم اشغالگر قدس که در سایه سکوت و همدستی جامعه بین المللی صورت می گیرد، از پایداری و ایستادگی تاریخی و مثال زدنی اسرای اعتصاب غذا کننده و در راس انها اسیر سامر عیساوی که 7 ماه است در اعتصاب غذا به سر می برد، تمجید می کنیم.

این عضو دفتر سیاسی حماس از جمهوری عربی مصر به عنوان طرف ناظر بر مبادله آزادی اسرا خواست رژیم صهیونیستی را برای پایبندی به شروط این مبادله و توقف بازداشت آزادگان فلسطینی مشمول مبادله مذکور تحت فشار قرار دهد. وی از اقشار مختلف ملت فلسطین نیز خواست که با اسرای فلسطینی ابراز همبستگی کرده و از ثبات و پایداری آنها حمایت کنند.

رشق در پایان از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و دیگر سازمان های حقوقی و بشر دوستانه و نیز آزادگان جهان خواست که اقدامی فوری برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به آزادی اسرای اعتصاب غذا کننده انجام دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول