اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

اعلام لیست اقلام ممنوعه ورزشگاه در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام لیست اقلام ممنوعه در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی، از رد درخواست تراکتورسازی مبنی بر تعویق بازی این تیم با فجر شهیدسپاسی شیراز خبر داد.

اعلام لیست اقلام ممنوعه ورزشگاه در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی

رضا تقیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز لیست کامل اقلام ممنوعه به ورزشگاه در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی را اعلام کرد و از تماشاگران این تیم خواست که حتما از همراه داشتن این وسائل هنگام ورود به ورزشگاه خودداری کنند.

وی افزود: از ورود CD، فندک، اشیا برنده (چاقو، تیغ)، کبریت، دوربین عکاسی حرفه‌ای، دوربین فیلمبرداری، مواد محترقه و منفجره، شیشه و ظرف غذا، لیوان، کارتن و مقوا، ساندیس و دیگر نوشیدنی‌های بسته‌بندی شده، قطعات الکترونیکی به غیر از تلفن همراه، لیزر، پتو، نوار چسب، فلاکس چای، ساندویچ و غذا، تراکت‌های تبلیغاتی بدون هماهنگی با حراست، یخ، گاز پیک نیک، آب معدنی و نوشابه، روزنامه، هر گونه اشیا قابل پرتاب، انواع میوه، انواع چوب و میله پرچم، چتر، کتاب، کلمن آب، پرنده و حیوانات خانگی، طبل و سنج، ساک و نایلون شخصی به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

تقیون افزود: البته در محوطه ورزشگاه و در راه ورودی ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌هایی برای ارائه مواد غذایی و آشامیدنی تعبیه شده که البته صرف آب، ساندویچ  و مواد غذایی خارج از سکو بلامانع بوده، اما این محدودیت در سکوها همچنان باپرجاست.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان، اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام (ره) در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی  فقط زمان، نتیجه بازی و لوگو  دو تیم را نمایش داده و صحنه‌های بازی پخش نخواهد شد و الزامی نیز از سوی AFC در این مورد وجود ندارد.

رد درخواست تراکتورسازی مبنی بر تعویق بازی با فجر سپاسی شیراز

تقیون از رد درخواست تیم تراکتورسازی مبنی بر تعویق بازی این تیم با فجر سپاسی شیراز خبر داد و تصریح کرد: این بازی طبق برنامه ساعت 16 پنجشنبه سوم اسفند در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: بازی تراکتورسازی تبریز با فجرسپاسی شیراز با 9 دوربین فیلمبرداری و پخش خواهد شد.

تقیون همچنین از تجهیز جایگاه خبرنگاران و اختصاص اتاق خبر برای خبرنگاران و عکاسان خبر داد و افزود: 10 دستگاه کامپیوتر در جایگاه خبرنگاران، چهار کامپیوتر برای عکاسان و پنج کامیپوتر، فاکس و اینترنت پرسرعت در اتاق خبر برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است تا در بازی‌های آسیایی تراکتورسازی بتوانند در کمترین زمان ممکن اخبار خود را ایمیل یا فاکس کنند.

وی گفت: این امکانات از بازی تراکتورسازی با فجر سپاسی شیراز در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه میکزون باید جدا باشد

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه هر نشریه می‌تواند دو خبرنگار معرفی کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کنفرانس خبری و خارج شدن بازیکنان تیم‌ها همزمان بوده، هر رسانه خبری می‌تواند دو خبرنگار معرفی کند تا یکی کنفرانس خبری را پوشش دهد و دیگری در منطقه میکزون با بازیکنان مصاحبه کند.

تیم تراکتورسازی تبریز هشتم اسفند میزبان تیم الجزیره امارات است. تیم‌های الجیش قطر و الشباب عربستان دیگر همگروه‌های تیم تراکتورسازی تبریز هستند.

این نخستین تجربه تراکتورسازی تبریز در باشگاه‌های آسیا است و  سرخپوشان تبریز به عنوان پانزدهمین نماینده ایران در مسابقات آسیایی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/60002/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول