اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود شکست سه بر صفر

نوجوانان صبا در لیگ ماندنی شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با سه گل مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

نوجوانان صبا در لیگ ماندنی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های هفته چهاردهم و پایانی از مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که صعودکننده‌ها به مرحله بعد از گروه‌های چهارگانه کاملاً مشخص شدند و صبا به رده پنجم سقوط کرد.

صبای قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور داشت و در حالی که یک هفته به پایان بازی‌های این مرحله باقی مانده بود به تیم صنعت نفت آبادان باخت و بدین ترتیب در لیگ برتر باقی ماند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در تلاش برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مقامی بهتر از رتبه پنجم گروه دوم دست پیدا نکردند و آخرین بازی خود در این فصل را نیز با شکستی سنگین به پایان بردند.

شاگردان حامد بختیاری‌زاده در هفته چهاردهم و پایانی از مرحله گروهی این بازی‌ها در ورزشگاه تختی شهر آبادان میهمان تیم رده پنجمی صنعت نفت آبادان بودند و در حالی که سعی کردند مقابل میزبان خود بازی خوبی به نمایش بگذارند، اما با سه گل مغلوب شدند.

در واقع نوجوانان صنعت نفت آبادان در این بازی خانگی خود تیم فوتبال نوجوانان صبا را از نظر تفاضل گل پشت سر گذاشتند و بدین ترتیب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را با کسب سه امتیاز ارزشمند به پایان بردند و یک پله بالاتر از صبا در جدول قرار گرفتند.

در این دیدار، علی سیداوی در دقایق دو و 32 و مسلم طاهری در دقیقه 73 برای تیم صنعت نفت آبادان گلزنی کردند و تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان با قرار گرفتن در رده چهارم گروه موفق نشد به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

در پایان بازی‌های گروه دوم مقدماتی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به عنوان صدرنشین و تیم دوم راهی مرحله نهایی شدند در حالی که تیم‌های استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان و صبای قم در این گروه سوم تا پنجم شدند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول