اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

دلتنگ ذوب‌آهنی هستیم که نایب قهرمان آسیا شد / روزهای سخت ذوبی‌ها

خبرگزاری فارس: تیم فوتبالی ذوب‌آهنی که با شکست برابر مس کرمان سومین شکست متوالی در سه هفته اخیر لیگ را کسب کرد، هیچ شباهتی به تیمی ندارد که تا یک قدمی فتح لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت.

دلتنگ ذوب‌آهنی هستیم که نایب قهرمان آسیا شد / روزهای سخت ذوبی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال با شکست دیگری برای سفید و سبزپوشان اصفهانی همراه بود و تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر مس کرمان شکست خورد تا چهاردهمین شکست فصل خود را تجربه کند.

این شکست که سومین شکست متوالی شاگردان فرهاد کاظمی در هفته‌های اخیر محسوب می‌شود، موجب شد تا تیم اصفهانی یک رده در جدول رده‌بندی نزول داشته باشد و با قرار گرفتن در جایگاه شانزدهم و دو پله مانده به قعر به طور رسمی یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ لقب بگیرد.

ذوبی‌ها در شرایطی لیگ دوازدهم را بحرانی آغاز کردند که در لیگ‌های هشتم، نهم و دهم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوند و در لیگ یازدهم نیز که به نسبت سه فصل دیگر بد نتیجه گرفتند، با رتبه تک رقمی شش رقمی به کار خود پایان دادند تا پس از گذشت یک سال ارزش کار منصور ابراهیم‌زاده در این تیم مشخص شود.

تیم ذوب‌آهنی که در هفته‌های گذشته مغلوب مس کرمان، فولاد و نفت تهران شده هیچ شباهتی با ذوب‌آهنی که در دو فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های قاره کهن پیش رفت نداشت تا به واقع همه فوتبال دوستان اصفهانی دلشان برای ذوب‌آهن قدیم تنگ شود.

ذوب‌آهن در این فصل نه تنها مدعی قهرمانی نبوده، بلکه از همان هفته‌های ابتدایی تلاش داشته تا به جمع تیم‌های میانه جدولی نزدیک شود و تا پایان هفته بیست و ششم در رسیدن به این هدف ناموفق بوده است.

برای فوتبال‌ دوستان اصفهانی تصور اینکه تیم نایب قهرمان آسیا را از لیگ برتر سقوط کرده ببینند، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست اما به نظر می‌رسد باید به مرور این واقعیت تلخ را پذیرفت.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول