اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

مردم نشان دادند از خواص هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که از خواص هستند و برخی خواص همچنان عوام باقی ماندند.

مردم نشان دادند از خواص هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت با حضور گسترده خود در این راهپیمایی با اعلام پشتیبانی از انقلاب اسلامی خود، بصیرت و آگاهی خود را در جلوه ای از عقلانیت و شعور سیاسی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هیچ زبانی قادر به تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیست تصریح کرد: مردم با این درک آگاهانه از موقعیت نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که از خواص هستند و برخی خواص همچنان عوام هستند.

خطیب جمعه قروه  با اشاره به مسئله آزادی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفتند که به این آزادی در عین بالندگی و کما عقلانی دست یافته‌اند و به رغم تمامی مشکلات اقتصادی که کمر برخی افراد در زیر بار آن خم شده است در صحنه دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های خود نقشی سازنده دارند.

وی به تبلیغات گستره شبکه‌های ماهواره‌ای در روزهای پیش از سالروز 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: عوامل این شبکه‌های ماهواره‌ای مجبورند این توطئه‌های دست نوشته استکبار را اجرا کنند تا از این طریق بتوانند شکم خود را سیر کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردستان از مسئولان خواست با کنار گذاشتن اختلافات و بداخلاقی‌های اخیر از مردم درس بگیرند و به خود بیایند.

احیا یادآور شد: در جریان فتنه نیز مدعیان بدون فهم و آگاهی برخی مسائل را عنوان کردند اما این مردم بودند که با بینش و شعور سیاسی و خود به آن جریان خاتمه دادند.

وی تصریح کرد: مردم با این حضور خود بزرگترین حرف را به مسئولان مبنی بر درک موقعیت نظام جمهوری اسلامی و لزوم تعامل و پرهیز از جدال را متذکر شدند و به آنان گفتند ملت با همه اختلاف سلیقه و مشکلات همچنان با همدلی و یکرنگی در صحنه حضور دارد.

امام جمعه قروه با بیان اینکه تداوم این بصیرت و آگاهی در انتخابات سال 92 تجلی دوباره خواهد یافت اظهار داشت: تصمیم‌گیری ملت در این گردنه تاریخی که زمینه‌ساز صعود به اوج قله‌های رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران است اما غرب در سراشیبی سقوط خود جز نابودی هیچ گزینه‌ای نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام احیا حضور مردم در صحنه و مدیریت مدبرانه ولایت فقیه در برهه کنونی را دو عامل اساسی در شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) برشمرد و افزود: مسئولان سه قوه نیز دست به دست هم بدهند و با حل اختلافات خود در پشت پرده به خیل این جمع بزرگ اسلامی بپیوندند.

انتهای پیام/79009/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول