اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

آسمان خوزستان ابری ولی بدون باران

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پایداری شرایط جوی در استان خبر داد و گفت: آسمان خوزستان ابری است ولی خبری از باران نیست.

آسمان خوزستان ابری ولی بدون باران

مسعود دهملایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سیستم کم‌فشار کماکان تا اواسط هفته آینده بر روی منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط جوی خوزستان در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در لایه میانی جو نیز جریانات پایدار بر روی استان حاکم است و شرایط جوی پایدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار محلی، مناطق مرکزی و غربی، نیمه ابری همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گردوغبار محلی و مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار محلی خواهد بود.

وی درباره شرایط جوی شهرهای ساحلی در خوزستان خاطرنشان کرد: مناطق ساحلی و جنوبی، نیمه ابری همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی همراه است.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری جهت باد، غربی تا جنوبی سرعت باد، 20تا30کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی درباره شرایط دمایی خوزستان در 24 ساعت گذشته افزود: در شبانه‌روز گذشته شوش با 25 و بهبهان با 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

دهملایی درباره شرایط جوی و دمای هوا در شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 26 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول