اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرزند ارشد رهبر انقلابیون بحرین در گفت‌وگو با فارس:

رژیم آل‌خلیفه به سرنوشت دیکتاتورها دچار می‌شود/ مبارزه تنها راه آزادی بحرین

خبرگزاری فارس: فرزند ارشد رهبر انقلابیون بحرین با تاکید بر اینکه از آغاز انقلاب بحرین تا کنون انحرافی در اندیشه‌های مبارزاتی ملت بحرین روی نداده، تاکید کرد: مبارزه تنها راه آزادی بحرین از چنگ اشغال‌گران و استعمارگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

رژیم آل‌خلیفه به سرنوشت دیکتاتورها دچار می‌شود/ مبارزه تنها راه آزادی بحرین

«علی المشیمع» فرزند ارشد رهبر انقلابیون بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس با اشاره به گرامیداشت دومین سالگرد آغاز انقلاب بحرین اظهار داشت: ملت بحرین بداند که جهان دارد کم کم نسبت به آنچه در بحرین می‌گذرد اشراف و آگاهی پیدا می‌کند و اطمینان می‌دهم تا پیروزی نهایی فاصله زیادی باقی نمانده است.

وی با محکوم کردن اقدامات رژیم آل‌خلیفه در سرکوب تظاهرات گسترده و مسالمت‌آمیز و بدون سلاح ملت بحرین گفت: جای بسی تاسف است که نظام آل‌خلیفه از انسانیت بویی نبرده و به روی انسان‌هایی آتش می‌گشاید که با دستان خالی به میدان‌ها آمده و خواسته‌های خود را مطالبه می‌کنند.

فرزند ارشد رهبر انقلابیون بحرین با ابراز نگرانی از راهی که آل‌خلیفه در پیش گرفته است، تاکید کرد: نظام آل‌خلیفه با نشستن در خانه ساقط نمی‌شود بلکه باید شبانه‌روزی به خیابان‌ها آمد و شعار سرنگونی نظام را فریاد زد تا تمام جهان از خواسته ملت بحرین آگاهی یابد.

المشیمع همچنین با ابراز تاسف از مرگ تدریجی رهبران سالخورده انقلاب بحرین در زندان‌های آل‌خلیفه تاکید کرد: رهبران ما همواره معتقد بودند که در راه درست قدم برداشته و سایرین را به در پیش گرفتن همین راه فرا خوانده‌اند. رهبران ما با ایمان و اعتقاد راسخ خود به وعده‌های الهی در پیروزی حق بر باطل حتی در زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها خم به ابرو نیاورده و ذره‌ای از اهداف عالی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

وی نمونه بارز این رهبران مبارز را پدر خود "شیخ حسن مشیمع" خواند و اظهار داشت: شیخ حسن معتقد است که برای براندازی رژیم آل‌خلیفه راهی سخت و طولانی در پیش است اما به حول و قوه الهی این اقدام، امر ناممکنی نیست و به یاری خدا دیر یا زود تحقق خواهد یافت.

فرزند ارشد رهبر انقلابیون بحرین با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی با ملت بحرین است، تصریح کرد: آنچه در این باره نباید نادیده گرفته شود این است که مبارزه بحرین تنها به مبارزه در داخل کشور محدود نمی‌شود بلکه رهبران بسیاری در اقصی نقاط جهان همگام با انقلاب و در راستای تحقق اهداف انقلاب به آگاه‌سازی جامعه جهانی و اطلاع رسانی در خصوص فجایع بحرین مشغولند و ملت انقلابی بحرین را یک لحظه هم تنها نگذاشته‌اند.

المشیمع بار دیگر با تاکید بر ضرورت سرنگونی نظام آل‌خلیفه اظهار داشت: نظامی که دستش به خون جوانان و سالخوردگان ما آلوده شده و از جان و مال و ناموس ملت نمی‌گذرد شایستگی حکومت بر ملت بحرین را ندارد لذا دیر یا زود باید سرنگون شده و محو و نابود شود گویی که تا پیش از این هیچگاه وجود نداشته است.

وی سرنگونی را عاقبت همه دیکتاتورهای منطقه دانست و گفت: شاه معدوم ایران، صدام، قذافی و حسنی مبارک نمونه‌های معاصر دیکتاتورهایی هستند که خون مردم را ریخته و در نهایت خود به درک واصل شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول