اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال

صبا قدر فرصت مغتنم را ندانست/ راه قهرمانی پر پیچ و خم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم قدر فرصت مغتنم برای فرار از کمند مدعیان به سوی قهرمانی لیگ برتر فوتسال را ندانست و در خانه تیم دبیری تبریز شکست خورد.

صبا قدر فرصت مغتنم را ندانست/ راه قهرمانی پر پیچ و خم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نهمین هفته از دور برگشت دیدارهای چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پایان یافت که شکست دو مدعی بالای جدول عملا به تیم سوم جدول نیز فرصت داد تا به قهرمانی فکر کند.

در حالی که تنها چهار هفته به پایان بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تا قبل از دیدارهای هفته بیست و دوم تنها دو تیم صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی شانس داشتند اما حالا تیم شهید منصوری قرچک فرصت پیدا کرد تا به قهرمانی بیاندیشد.

شکست‌های ناباورانه دو تیم اول و دوم جدول یعنی صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان این هفته غیر قابل منتظره بود و بعد از باخت گیتی پسند در اهواز، صبا نیز در تبریز باخت تا بدین ترتیب سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور شوند.

در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صبای قم با اطلاع از شکست گیتی پسند برابر تیم حفاری اهواز، با خیالی آسوده در تبریز به میهمانی تیم فوتسال دبیری این شهر رفت و در حالی که تا آخرین لحظات تیم پیروز میدان بود، تن به شکست داد.

صبای قم با کسب 47 امتیاز از 19 بازی قبل خود می‌توانست با پیروزی در این دیدار 50 امتیازی شده و به قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شده و خیال خود را برای بازی‌های آتی راحت‌تر کند اما این اتفاق رخ نداد.

فوتسالیست‌های صبای قم در دیدار خارج از خانه برابر تیم دبیری تبریز تا آخرین لحظات با نتیجه جالب توجه پنج بر یک پیروز میدان بودند و می‌توانستند با کسب سه امتیاز خود را به قهرمانی نزدیک کنند اما در اتفاقی عجیب و نادر در آخرین لحظات بازی با حساب شش بر پنج باختند و بدین ترتیب شانس قهرمانی خود را به هفته‌های آتی موکول کردند.

در فاصله چهار هفته به پایان بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، صبای قم با کسب 47 امتیاز در صدر ایستاد، گیتی پسند اصفهان با کسب 46 امتیاز در مکان دوم جای گرفت و منصوری قرچک با 40 امتیاز به تیم‌های بالانشین رسید.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول