اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته 9 امتیازی فوتسال تبریز

صدرنشین لیگ برتر مقابل دبیری تبریز زانو زد/ تبریزی‌ها انتقام شکست دور رفت خود را گرفتند

خبرگزاری فارس: تیم‌های تبریز انتقام شکست دور رفت خود را گرفته و مقابل تیم مهمانان خود به پیروزی دست یافتند.

صدرنشین لیگ برتر مقابل دبیری تبریز زانو زد/ تبریزی‌ها انتقام شکست دور رفت خود را گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری میزبان صبای قم بوده، شهرداری تبریز در خانه به مصاف راه ساری رفته و هلال احمر نیز از ارژن شیراز پذیرایی کرد.

دبیری از شکست سنگین، پیروزی شیرین ساخت

تیم فوتسال دبیری تبریز مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور حماسه آفریده و پیروزی شیرینی را کسب کرد.

این برد در حالی برای دبیری تبریز به دست آمد که تا دقیقه 30 بازی، این تیم صبای قم بود که با نتیجه پنج بر یک از دبیری پیش بوده، اما در 10 دقیقه پایانی بازیکنان دبیری حماسه خلق کرده و با زدن پنج گل به تیم صدرنشین لیگ برتر، ضمن کسب سه امتیاز بازی همچنان در کورس کسب  مقام سومی با تیم شهید منصوری قرچک باقی ماندند. نیمه نخست بازی با نتیجه سه بر یک به سود صبای قم به اتمام رسید.

محمد کرمانی، علی‌اصغر حسن‌زاده و علی شریفی گل‌های صبای قم را زده و وحید نوری‌زاده تک گل نیمه اول دبیری را به ثمر رساند.

در 10 دقیقه نیمه دوم علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده با ثمر رساندن دو گل دیگر نتیجه را پنج بر یک به سود تیم صبای قم می‌کنند تا پیروزی خود را حتمی بدانند.

در حالی که خوش‌بین‌ترین طرفداران دبیری هم امیدی به بازگشت تیم دبیری به بازی نداشتند، این تیم در 10 دقیقه پایانی با زدن پنج گل از شکست سنگین خانگی، یک پیروزی شیرین ساخته و نتیجه‌ای باور نکردنی را رقم زدند.

در دقیقه 31 رشید قلی‌پور بعد از عبور از دروازه‌بان صبا گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. یک دقیقه بعد تیم دبیری صاحب یک ضربه کرنر شده که با حرکت گروهی بازیکنان این تیم، توپ به مرادخانی رسید تا وی با یک شوت آرام ولی دقیق نتیجه را پنج بر سه کند.

بعد از این گل سالن علوم پزشکی به وجد آمده و تماشاگران یک صدا به تشویق تیم خود پرداختند.

در دقیقه 34 رشید قلی‌پور با یک ضربه دقیق توپ را از وسط پاهای دروازه‌بان صبا عبور داد تا نتیجه به حداقل کاهش دهد.

در دقیقه 36 جواد اصغری‌مقدم با دروازه‌بان صبا تک به تک شده و  ضربه وی را  دهقان باز می‌گرداند اما اصغری‌مقدم مجددا صاحب توپ شده و  با یک ضربه دقیقه گل تساوی را وارد دروازه صبا کرده و سالن را  غرق شادی می‌کند.

بازیکنان دبیری در دقیقه 37 به گل پیروزی خود رسیدند. اصغری‌مقدم  باز هم با دهقان دروازه‌بان تیم صبای قم تک به تک شده و ضربه  فنی وی بعد از برخورد به تیر وارد دروازه شده تا حماسه بازیکنان دبیری تکمیل شود.

در دقایق باقیمانده بازیکنان دبیری به اداره بازی پرداختند تا در نهایت با پیروزی شش بر پنج مقابل صبای قم ضمن کسب سه امتیاز بازی، انتقام شکست بازی رفت را نیز از تیم حریف بگیرند.

بازی دبیری تبریز مقابل صبای قم در حضور 2 هزار تماشاگر در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

بازی رفت دو تیم با نتیجه هفت بر یک به سود صبای قم به اتمام رسیده بود. با این نتیجه صبای قم با 47 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند و دبیری تبریز نیز با 37 امتیاز تیم چهارم جدول است.

اسامی تیم صبای قم

محمد رضا دهقان، مسعود ایازی، علی اصغر حسن زاده، محمد کوهستانی، ابوالقاسم عروجی، محمد کرمانی، علی شریفی، میثم ایلانلو، هاشم فرج زاده، محسن بخشی، علیرضا وفایی 

سرمربی: محسن حسن زاده.

اسامی تیم دبیری تبریز

مصطفی نظری، رضا موثق، جواد اصغری مقدم، وحید غیاثی، علیرضا جاهد، رشید قلی‌پور، حمید واحدی، علی ابراهیم بیگی، نادر حنیفی، حمیدرضا مرادخانی، وحیدنوری زاده، محمد سید حسینی

سرمربی: دکتر شهرام دبیری

مربی: حسین قضایی- حسین وطن‌پور

سرپرست: فرزاد کاویانی

 

 

 

 

شهرداری تبریز به رده ششم صعود کرد

تیم شهرداری تبریز با پیروزی سه بر دو مقابل راه ساری به رده ششم جدول بازگشت. تیم شهرداری تبریز این هفته در سالن پورشریفی تبریز میزبان راه ساری بود.  شهرداری بازی را خوب آغاز کرده و با دو گل از مهمانش پیش افتاد اما در ادامه بازی راه ساری یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

در نیمه دوم شهرداری  یک گل دیگر  به ثمر رساند و فرصت‌های بی‌شمار گلزنی را نیز از دست داد تا تیم مهمان موفق به زدن یک گل دیگر شود. در نهایت تیم شهرداری تبریز با پیروزی سه بر دو مقابل راه ساری به سه امتیاز این بازی دست یافت. زننده هر سه گل شهرداری تبریز مسلم رستمی‌ها بود. شهرداری تبریز با این پیروزی 31 امتیازی شده و به رده ششم جدول صعود کرد. بازی رفت دو تیم در سازی شش بر پنج به سود راه این شهر به اتمام رسیده بود.

پیروزی حیاتی هلال احمر آذربایجان‌شرقی

تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی در مقابل ارژن فارس به پیروزی حیاتی دست یافت. هلال احمر که از سوی هر دو رقیب خود گاز خوزستان و ارژن فارس تهدید می‌شود در هفته بیست و دوم با پیروزی بر مهمان خود، سه امتیاز شیرین را کسب کرد.

هلال احمر که هفته گذشته نیز در مشهد یک امتیاز شیرین را از فرش آرای این شهر کسب کرده بود به خوبی به اهمیت سه امتیاز بازی مقابل ارژن واقف بوده و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 این بازی را به سود خود خاتمه بخشد.

گل‌های هلال احمر توسط شهرام شریف زاده دو گل و مجتبی وفا دار  به دست آمده و  بهرام شرافت و مرتضی بیضایی نیز برای ارژن فارس گلزنی کردند. بازی رفت دو تیم  با یک گل به سود ارژن فارس به اتمام رسیده بود.

با این نتیجه هلال احمر 16 امتیازی شده و همچنان در مکان یازدهم جدول جای دارد. گاز خوزستان نیز مقابل شهرداری ساوه به برتری دست یافت تا با 14 امتیاز همچنان در تعقیب هلال احمر باشد. 

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول