اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

شیعیان جهان، مردم مظلوم بحرین را فراموش نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: جمعیت دفاع از مظلومان بحرین به رژیم‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه اعلام می‌کند که شیعیان جهان مردم مظلوم بحرین را فراموش نکرده‌اند.

شیعیان جهان، مردم مظلوم بحرین را فراموش نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری پنجشنبه شب در مراسم دومین سالروز قیام مردم بحرین که با عنوان «دو سال مقاومت در مظلومت مضاعف» در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت دفاع از مردم مظلوم بحرین به منظور قدردانی از رشادت‌های مردم بحرین این جلسه را تشکیل داده و علاوه بر این، درخواست از خداوند به منظور اعطای علو درجات برای شهدای این کشور هم از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی به منظور رساندن فریاد تظلم‌خواهی شیعیان بحرین به گوش جهانیان برگزار شده است، گفت: امروز شاهد هستیم که جنایتکاران آل سعود بیش از دو سال است که وارد بحرین شده‌اند و در قتل و غارت و شکنجه شیعیان مظلوم این کشور دست دارند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: جمعیت دفاع از مظلومان بحرین این مراسم را برگزار کرده و سعی دارد از این طریق به ظالمان آل‌خلیفه و آل‌سعود بفهماند که شیعیان جهان مردم مظلوم بحرین را فراموش نکرده‌اند.

اختری با تأکید بر اعلام تنفر و انزجار از جنایات صورت گرفته در بحرین توسط همه شیعیان و آزادی‌خواهان جهان خاطرنشان کرد: از همین جا به این جنایت‌کاران و نیز کسانی که در برابر این ظلم‌ها سکوت کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که از رفتار و اعمال آن‌ها بیزاریم و در کنار مردم مظلوم بحرین خواهیم بود.

انتهای پیام/78004/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول