اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران در معارفه فرماندار دماوند مطرح کرد

ناخرسندی از تغییرات پیاپی مدیریتی در دماوند/ اصرار داشتیم قاسمی‏فرزاد بماند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران ضمن ناخرسندی از تغییرات پیاپی در فرمانداری شهرستان دماوند گفت: اصرار داشتیم قاسمی‏فرزاد، فرماندار قبلی دماوند که به عنوان معاون استاندار همدان منصوب شده است، در استان تهران بماند.

ناخرسندی از تغییرات پیاپی مدیریتی در دماوند/ اصرار داشتیم قاسمی‏فرزاد بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دماوند که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و شماری از مسئولان استانی و محلی در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: چندی قبل در یکی از نشریات محلی شهرستان دماوند گزارش گلایه‏داری از تغییرات پیاپی فرمانداران در دماوند مطالعه کردم.

وی ادامه داد: واقعیت آن است که من مقاومت بسیاری برای جلوگیری از این تغییر انجام دادم، اما به هر ترتیب زور آنها از ما بیشتر بود.

تمدن خاطرنشان کرد: شرط من با قاسمی‏فرزاد از همان روز نخست این بود که تا زمانی که اتفاقی غیر‏مترقبه رخ نداده، به هیچ وجه نباید مسئولیت فرمانداری دماوند را ترک کند.

استاندار تهران تصریح کرد: اما در این بین، فشار سنگینی برای آوردن وی به همدان بوده است؛ حال آنکه نه میل او و نه موافقت من برای این تغییر وجود داشت.

وی عنوان کرد: از مصادیق موفقیت فرمانداری دماوند در عرصه انتخابات نمایندگی مجلس گذشته، همین بس که همه طرف‏های انتخاباتی به وی گلایه داشتند؛ از این رو، متوجه شدیم که او خوب عمل کرده و تنها به نفع قانون کار شده است.

تمدن اضافه کرد: همچنین در نشستی با برخی مسئولان شورای نگهبان، انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی دماوند به عنوان بهترین انتخابات ارزیابی شد؛ حال چه مسائلی به وجود آمد، بماند.

نتایج انتخابات دور قبلی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه از سوی شورای نگهبان در همه صندوق‏های ابطال شد.

استاندار تهران افزود: سعید افشارنادری، فرماندار جدید شهرستان دماوند را نیز برخلاف برخی که بعد از عهده‏داری مسئولیت در جو مدیریت گرفتار می‏شوند، از مردم همین منطقه، نام‏آشنا و فردی بی‏ادعا خواند.

تمدن در پایان ابراز داشت: حضور امروز مردم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فیروزکوه یعنی محل قبلی خدمت وی نشان از عملکرد خوب او است.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول