اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش و جوانان:

طرح خلیج فارس تا خلیج گرگان در آستانه نهایی شدن است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل مشارکت‎های اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان از تائید یکی از طرح‎های سازمان‎ها مردم‌نهاد گلستان با عنوان طرح خلیج فارس تا خلیج گرگان خبر داد و گفت: این طرح در مرحله نهایی شدن است.

طرح خلیج فارس تا خلیج گرگان در آستانه نهایی شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا توکلی‎راد عصر امروز در نشست با دبیران سمن‎های استان گلستان اظهار داشت: از تمام طرح‎ها و ایده‎های مناسب برای عملیاتی شدن حمایت می‎شود.

وی در خصوص ثبت فرآیند ثبت سمن‎ها تصریح کرد: ثبت سمن، فرآیند پیچیده‎ای دارد که بخشی در دست ما و بخشی نیز خارج از حوزه اختیارات وزارتخانه است که برای تسهیل در این امور آئین‎نامه جدیدی پیش‎بینی شده تا پیچش‎های اضافی حذف شوند.

اعضای هیئت موسس سازمان‎های مردم‌نهاد باید بین 15 تا 29 سال باشند

معاون اداره کل مشارکت‎های اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان افزود: تمام اعضای هیئت موسس سازمان‎های مردم‌نهاد باید بین 15 تا 29 سال باشند.

توکلی‎راد در خصوص توانمندسازی سمن‎ها بیان کرد: توانمندسازی در بخش‎های مختلف عمومی، شبکه‎ای و اختصاصی تعریف می‎شود که در توانمندسازی عمومی دوره‎هایی شامل مدیریت سمن‎ها و ادامه حیات مالی آن‎ها مورد بررسی قرار می‎گیرد که در سه منطقه جنوب و شرق، شمال و غرب همچنین استان‎های مرکزی برگزار می‎شود.

برگزاری دوره توانمندسازی در 11 اردیبشهت سال آینده در گلستان

وی افزود: استان گلستان جزو استان‎های شمالی است که دوره توانمندسازی در 11 اردیبشهت سال آینده برگزار خواهد شد.

معاون اداره کل مشارکت‎های اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دوره توانمندسازی تخصصی ازدواج خبر داد و تصریح کرد: دوره‎های توانمندسازی تخصصی آسیب‎های اجتماعی، دوره‎های توانمندسازی تخصصی فضای مجازی نیز در استان‎های مختلف انجام می‎شود که علاقمندان می‎توانند در این دوره‎ها شرکت کنند.

سمن‎ها در جشنواره اتفاق دو رقابت شدیدی داشته باشند

توکلی‎راد از سمن‎ها خواست تا در جشنواره اتفاق دو رقابت شدیدی داشته باشند و بیان کرد: قطعاً همه سمن‎ها نمی‎توانند برتر شوند اما فعالیت‎های سمن‎ها می‎تواند استان را از لحاظ جایگاه، حائز رتبه برتر کند.

وی از برگزاری اجلاس بیداری در سال آینده خبر داد و افزود: شبکه‎سازی سمن‎ها از دیگر فعالیت‎هایی است که با موضوعات عفاف و حجاب برگرفته از اندیشه‎های ناب امام راحل و شهید مطهری آغاز شده است.

راه‎اندازی سامانه جامع سمن‎ها

معاون اداره کل مشارکت‎های اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان گفت: سامانه جامع سمن‎ها در حال راه‎اندازی است که با افتتاح این سامانه سمن‎ها می‎توانند نسبت به ثبت، برنامه‎ریزی و نظارت تشکل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2307/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول