اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معارض عربستانی در گفت‌وگو با فارس:

آل‌سعود مخالف هرگونه راه‌حل سیاسی در بحرین است

خبرگزاری فارس: یک معارض عربستانی گفت که رژیم آل سعود مخالف هرگونه راه حل سیاسی برای بحرین است.

آل‌سعود مخالف هرگونه راه‌حل سیاسی در بحرین است

«فواد ابراهیم» معارض عربستانی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: انقلاب بحرین انقلابی مردمی است که به دنبال مطالباتی مشروع است.

وی افزود: حضور مردم در انقلاب بحرین از زمان آغاز هنوز ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

فواد ابراهیم با اشاره به نقش پررنگ معارضان بحرینی در مسیر مبارزه گفت: متاسفانه رژیم حاکم همچنان بر ادامه سرکوب تاکید دارد و این در حالی است که جهان به سمت دموکراسی در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب بحرین نیز همانند انقلاب یمن توسط رژیم آل‌سعود و متحدانش در شورای همکاری خلیج فارس مورد حمله قرار گرفته، تاکید کرد که باید برای حمایت از این انقلاب صدای خود را بالا ببریم.

وی در ادامه اظهار داشت که دخالت نظامی عربستان شکست خورده و اکنون تهدید خارجی حکومت بحرین را تهدید نمی‌کند، پس حضور نیروهای سپر جزیره غیرقانونی است. با تاسف باید گفت که کسی نیست که جلوی این اقدام رژیم عربستان را بگیرد و آن را وادار به عقب‌نشینی نیروهایش از بحرین کند.

وی با اشاره به اینکه فضای جدیدی در منطقه خاورمیانه به وجود آمده تصریح کرد که جنس اعتراضات شرق عربستان با اعتراضات در بحرین متفاوت است.

فواد ابراهیم تصریح کرد که رژیم عربستان مخالف هرگونه راه حل سیاسی برای بحرین است و به جناح داخلی رژیم که به دنبال حل مسالمت‌آمیز بحران است اجازه فعالیت نمی‌دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول