اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش نیم قرن حضور

از سال‌شمار 50 سال فعالیت جامعه مدرسین رونمایی شد

خبرگزاری فارس: از کتاب و نرم‌افزار «حوزه و روحانیت» و نیز سال‌شمار 50 سال فعالیت سیاسی اجتماعی جامعه مدرسین در همایش «نیم قرن حضور» رونمایی شد.

از سال‌شمار 50 سال فعالیت جامعه مدرسین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش «نیم قرن حضور» امروز با حضور شخصیت‌های برجسته‌ کشور همچون رئیس مجلس خبرگان رهبری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد و آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله حسینی بوشهری سخنرانان اصلی این مراسم بودند.

در این همایش از دو جلد کتاب با عناوین «تعامل حوزه و روحانیت» و «سال‌شمار فعالیت‌های جامعه مدرسین از سال 41 تا 91» رونمایی شد.

نرم افزار «حوزه و روحانیت» که به همت دفتر تنظیم و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تهیه شده شامل متن کامل بیش از 120 عنوان از بیانات و پیام‌های رهبری از سال 1368 تا 1390 مشتمل بر مباحثی در زمینه حوزه، روحانیت، تبلیغ، نظام اسلامی، معارف دینی، طلبگی و نهادهای مرتبط به حوزه و روحانیت مانند جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه امام خمینی(ره) است.

این نرم‌افزار قابلیت دسترسی به متن از دو طریق فهرست تفصیلی و فهرست موضوعی را دارد و متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی به همراه قابلیت جستجو در آیات هم به آن اضافه شده است.

سال‌شمار فعالیت‌های جامعه مدرسین نیز شامل بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و اقدامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این نهاد از بدو تاسیس تاکنون است که در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام/78004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول