اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

اشتون: ایران در مذاکرات قزاقستان انعطاف نشان دهد

خبرگزاری فارس: کاترین اشتون ابراز داشت: «ما امیدواریم که ایران در این مذاکرات با انعطاف وارد شود و ما بتوانیم به پیشرفت‌های اساسی دست پیدا کنیم.»

اشتون: ایران در مذاکرات قزاقستان انعطاف نشان دهد

به گزارش فارس به نقل از رویترز، کارتین اشتون، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه از ایران خواست تا در مذاکرات آتی در قزاقستان از خود انعطاف نشان دهد.

بنابراین گزارش، اشتون ابراز داشت: «ما امیدواریم که ایران در این مذاکرات با انعطاف وارد شود و ما بتوانیم به پیشرفت‌های اساسی دست پیدا کنیم.»

وی افزود: «ما در حال تلاش سخت دیپلمایتک برای دست‌یابی به راه حلی از طریق مذاکره هستیم که نگرانی‌های جامعه بین‌المللی از برنامه هسته‌ای ایران را برطرف کند.»

اشتون مدعی شد: «تردیدی نیست که فشار تحریم‌ها در بازگرداندن ایران به میز مذاکره موثر بوده است. اما تحریم‌ها به‌خودی خود کار را تمام نمی کنند. کلید حل مساله در دست ایران است که باید کاملا خود را با وظایف بین‌المللی خود تطبیق دهد.»

این سخنان با واکنش نماینده ایران در سازمان ملل مواجه شد که ابراز داشت رویکرد دوگانه که در حال حاضر از سوی برخی کشورها دنبال می‌شود، رویکردی بی‌نتیجه است.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول