اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دغدغه اصلی آمریکایی‌ها شیرهای نفت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دغدغه آمریکایی‌ها برای توطئه علیه ایران نه حقوق بشر و دموکراسی و انرژی اتمی است، بلکه دغدغه اصلی آن‌ها شیرهای نفت است.

دغدغه اصلی آمریکایی‌ها شیرهای نفت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر اظهار داشت: آمریکا با تمام اعضا و جوارحش علیه ملت ایران توطئه می‌کند و فقط به زبان می‌گوید مذاکره، و گفته‌های آنان با اعمالشان که حمایت از تروریست، صهیونیست و... را در دستور کار دارند همخوانی ندارد.

وی افزود: مذاکره یک خدعه و فریب است و ملت ایران آن را باور ندارد و در 22 بهمن پاسخ خدعه آمریکا را دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ملت ایران ملتی نیست که با این فشارها به زانو در بیاید و آمریکا اعتقادی به باورهای ما ندارد، ما معتقدیم ملت ایران با خداست و خدا از او دفاع می‌کند و در 34 سال گذشته هم این امر اثبات شده است.

نقدی ادامه داد: آمریکا در 34 سال گذشته چیزی از توطئه و خصومت علیه ملت ایران کم نگذاشته اما نتیجه این خصومت‌ها در راهپیمایی 22 بهمن و حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس مشخص شد.

نقدی گفت: اگر کشوری اهل مذاکره و انسانیت و دوستی با بقیه ملت باشد باید در عمل ثابت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دغدغه آمریکایی‌ها نه حقوق بشر، نه دموکراسی و نه انرژی اتمی و بمب اتم است، دغدغه اصلی آن‌ها شیرهای نفتی است که در خارک وجود دارد و قبل از انقلاب در اختیار مستشاران آمریکایی بود و شبانه‌روز هر قدر می‌خواستند می‌بردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شیرهای نفت برای آنان بسته شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول