اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی مطرح کرد

توان بالای آمادگی دفاعی کشور / آمریکا همه کاره 1+5 است

خبرگزاری فارس: سردار نقدی با اشاره به آمادگی بالای دفاعی کشور گفت: گروه 1+5 غیر از آمریکا چیز دیگری نیست و حرف اصلی در این جمع را آمریکا می‌زند.

توان بالای آمادگی دفاعی کشور / آمریکا همه کاره 1+5 است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا نقدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: مذاکرات مختلف حدود 15 سال است که انجام می‌شود و گروه 1+5 غیر از آمریکا چیز دیگری نیست و حرف اصلی در این جمع را آمریکا می‌زند و هیچکدام از این اعضا غیر از آمریکا حرفی برای گفتن نداشتند و هر صورت مسئله‌ای از این گروه که علیه ملت ایران تنظیم می‌شود از طرف آمریکا بوده است.

وی افزود: ملت ما هوشیار و آماده است و به دشمنان توصیه‌ می‌کنیم دست از حیله‌گری و دشمنی بردارند و بر مدار انسانیت حرکت کنند.

نقدی گفت: اگر دشمن می‌خواهد دشمنی‌ها را ادامه دهد ما هم مرد ایستادگی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه آمادگی دفاعی ایران به اندازه امروز نبوده و در تمام ابعاد سازماندهی، تسلیحات و تاکتیک‌های جدید و پیشرفته شرایط بسیار خوبی داریم.

وی بیان کرد: در این رزمایش نیز سازماندهی رزمی بسیج با سازماندهی بصیرتی یکپارچه شدند و اکنون بین این نیروها صمیمیتی طولانی و رابطه‌ای قوی بین اعضای واحدهای بسیج وجود دارد.

نقدی با بیان اینکه امروز میزان آمادگی دفاعی کشور را قویتر از همیشه می‌دانیم، گفت: امسال در هر استان یک رزمایش داشتیم و تا پایان سال 32 رزمایش استانی به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال آینده تجربه‌های رزمایش‌های امسال را دسته‌بندی کرده و شکل کامل‌تری از آمادگی رزمی را خواهیم داشت.

دومین روز رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر با حضور سردار نقدی امروز آغاز شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول