اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرصت خوبی که از دست رفت؛

گیتی‌پسند باید برای نایب قهرمانی دلخوش کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال گیتی‌پسند با شکست برابر ملی حفاری اهواز به طور رسمی شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد تا همچون دو فصل گذشته به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار باشد.

گیتی‌پسند باید برای نایب قهرمانی دلخوش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال با شکست تلخی برای تنها نماینده فوتسال اصفهان همراه بود و تیم گیتی‌پسند برابر ملی حفاری اهواز مغلوب شد.

تیم اصفهانی که با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم صبای قم، چشم انتظار لغزش این تیم بود تا جایش را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد، با شکستی که برابر حریف اهوازی متحمل شد، در صورت برد احتمالی صبای قم چهار امتیاز با این تیم اختلاف پیدا کرده و به طور رسمی قهرمانی را از دست می‌دهد.

این در حالی است که شاگردان علیرضا افضل فرصت خوبی را در اختیار داشتند تا با برتری برابر ملی حفاری، منتظر نتیجه نگرفتن احتمالی تیم صبای قم مانده و قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهند.

گیتی‌پسند در شرایطی از قهرمانی در این فصل دور شده که در دو فصل گذشته نیز دستش از کسب جام کوتاه مانده و فصل گذشته نیز که در هفته پایانی به قهرمانی دست یافت، به دلیل بحث تبانی که پیش کشیده شد، قهرمانی را از دست یافته دید.

ناکامی دوباره گیتی‌پسند در کسب عنوان برتر لیگ موجب شده تا وضعیت بدی برای فوتسال اصفهان متصور شویم زیرا در همین فصل دو تیم دیگر اصفهان یعنی ماهان و فیروز صفه نیز منحل شدند.

قطعی شدن از دست رفتن قهرمانی برای گیتی‌پسند به نتیجه به دست آمده در دیدار امروز تیم صبای قم بستگی زیادی داشته و تنها پیروزی تیم دبیری تبریز است که می‌تواند امید را به اردوگاه اصفهانی‌ها بازگرداند.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول