اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی:

ارزش‌های اعتقادی، بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: ارزش‌های اعتقادی، بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران در مقابله با تهدیدات نظام سلطه است.

ارزش‌های اعتقادی، بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در آیین افتتاح دانشگاه فرهنگیان، به جایگاه ویژه تعلیم و تربیت در رویارویی با جنگ نرم اشاره کرد و افزود: تعلیم و تعلم، ضامن رهنمون شدن انسان از اعماق ظلمات و جهل، به فراسوی نورانیت و معرفت است.

وی افزود: جایگاه تعلیم و تعلّم در بینش اسلامی، به حدی بی‌بدیل است که در متون دینی و اعتقادی، خداوند متعال خود را معلم انسان‌ها معرفی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه معلم، امانتدار انسان‌هایی است که در طریق هدایت، راهی جز فراگیری علم و معرفت نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: معلمان امروز، مسئول تربیت و تعلّم نسلی هستند که در آینده‌ای نزدیک، تعهدات مختلف اداره کشور را عهده‌دار خواهند شد؛ بنابراین اثرگذاری مسئولیت معلمان، همواره فراتر از حوزه زمان و مکان بوده و تحقق رسالت آن، افق‌های دوردست کشور را در بر می‌گیرد.

نصرتی با اشاره به نقش برجسته معلم در حیطه جنگ نرم، گفت: انسان در جریان زندگی خود، همواره نیازمند مرشد و استاد بوده و این امر، به خصوص در دوره کنونی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: با وجود غوغای زندگی ماشینی و هیاهوی پیشرفت‌های صنعتی، و همچنین اغواگری رسانه‌های معاند و دشواری گذران زندگی، این معلمان هستند که با روشنگری خود، اعتلای آینده جامعه را تضمین می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تحریم‌های جهان غرب علیه کشورمان خاطرنشان کرد: دشمنی‌های متعدد نظام سلطه علیه کشورمان، نشانگر برخورداری ملت ایران از سرمایه‌های ارزشمند است.

نصرتی با تاکید بر اینکه سرمایه ملت ایران، بسیار فراتر از منابع مادی است؛ یادآور شد: ارزش‌های اعتقادی و سرمایه معنوی، بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌های جهان غرب است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف حماسه پرشکوه 22 بهمن، یادآور شد: در شرایطی که دشمن، با توجه به برخی مشکلات اقتصادی، در پی رصد نحوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود، ملت ایران با تکیه بر مبانی عمیق اعتقادی و دینی خود، دشمن را تحقیر و مفتضح کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ملت ایران با صیانت از سرمایه‌های اعتقادی خود، تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، راه فتح و پیروزی را در پیش گرفته است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول