اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدنسازی قم خبر داد

حضور 2 نماینده از قم در مسابقات مردان آهنین

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم از حضور دو ورزشکار قمی در پیکارهای مردان آهنین قهرمانی کشور خبر داد.

حضور 2 نماینده از قم در مسابقات مردان آهنین

مجید تلخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه رقابت‌های مردان آهنین قهرمانی کشور از معتبرترین میادینی است که در آن قوی‌ترین مردان کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: به همین خاطر فدراسیون هر ساله برترین‌ها را برای حضور در این مسابقات از دل پیکارهای انتخابی شناسایی می‌کند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها همان مسابقاتی است که همه ساله در ایام عید نوروز برای علاقمندان به ورزش از طریق شبکه سوم سیما نمایش داده می‌شود و قمی‌ها نیز امسال دو نماینده در این رقابت‌ها خواهند داشت.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم افزود: در آستانه برگزاری این رقابت‌ها از سوی کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون آیتم‌های در نظر گرفته شده توسط این کمیته مشخص شده است که بخش آیتم‌های مقدماتی یا دو گانه یکی از آنها به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: حمل گوی 120 کیلوگرم به مسافت بیست و پنج متر و حمل چمدان 135 کیلوگرم به مسافت 25 متر در زمان 75 ثانیه مواد رقابتی ورزشکاران شرکت‌کننده است.

تلخابی بیان داشت: زدن دمبل 80 کیلوگرمی در زمان 75 ثانیه، نگه داشتن ماشین از طرفین در شیب 30 درجه، حمل ماشین به صورت فرقونی به طول 20 متر و... از دیگر بخش‌های رقابت بین مدعیان محسوب می‌شود.

وی همچنین به آیتم‌های نیمه نهایی اشاره کرد و ابراز داشت: حمل چمدان پله‌ای 106 کیلوگرمی، اسکات تعادلی 420 کیلوگرمی در 20 متر با زمان 60 ثانیه، نگه داشتن میل باستانی به صورت صلیب به وزن 20 کیلوگرم و لیفت آپولو به وزن 300 کیلوگرم در زمان 75 ثانیه از آیتم‌های نیمه نهایی هستند.

تلخابی بیان داشت: آیتم‌های نهایی نیز شامل کنده رکوردی ورودی 140 کیلوگرم با زمان استارت 30 ثانیه و اسکات قدرتی به وزن 270 کیلوگرم خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول