اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناوه:

امدادگران نمونه تعهد و ایثارگری هستند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار گناوه گفت: امدادگران نمونه تعهد و ایثارگری هستند چرا که با به خطر انداختن جان خود با تمام توان برای نجات جان همنوعان خود تلاش می‌کنند.

امدادگران نمونه تعهد و ایثارگری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، ابراهیم ملک‌زاده صبح امروز در مانور امداد و نجات ارتفاع و فضاهای معلق امدادگران هلال‌احمر شهرستان گناوه افزود: امداد و نجات جایگاه کسانی است که تمایل قلبی به این شغل دارند تا بدون اعتنا به منافع شخصی به افراد دردمند کمک کنند و بر روی موضوع مشترک خدمت به انسان‌ها قلب و فکر خود را متمرکز کنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش امدادگران در زمان بروز حواث و سوانح تاکید کرد: امدادگران نمونه تعهد و ایثارگری هستند که برای نجات جان انسان‌ها شرایطی را به وجود می‌آورند که در آن هیچ گونه خطایی وجود نداشته و خطری افراد را تهدید نکند.

ملک‌زاده تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای احداث صخره مصنوعی برای برگزاری دوره‌های آموزشی این رشته و استفاده امداد‌گران و علاقه‌مندان شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر گناوه نیز گفت: اقدامات انجام شده برای برگزاری دوره‌های باز آموزی به صورت هفتگی در محل پایگاه امداد و نجات جاده‌های بینک و ارتفاعات کوه بینک برگزار می‌شود.

عبدالرضا صیادی توضیح داد: در مانور امداد و نجات عملیات‌هایی از جمله، انجام صعود و فرود به وسیله هشت از روی ساختمان، رهاسازی مصدوم به وسیله کارگاه تیرول، فرود فرشته و جابه‌جایی ابزار در فضای معلق انجام شد.

وی افزود: این پایگاه آمادگی لازم برای برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه برای عموم مردم را دارد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول