اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان:

شرایط پلی‌آف با مرحله گروهی تفاوت دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان گفت: شرایط مسابقات در مرحله پلی‌آف به کلی با دور گروهی تفاوت دارد زیرا در این مرحله تیم‌ها فرصت اشتباه کردن ندارند.

شرایط پلی‌آف با مرحله گروهی تفاوت دارد

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هر تیمی در مرحله پلی‌آف کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند امید بیشتری به موفقیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه تلاش یک فصل‌ یک تیم از بین برود، تصریح کرد: به همین دلیل تمام تیم‌های شرکت کننده در این مرحله شانس راه‌یابی به مرحله بعد را دارند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال فولادماهان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش در آستانه دیدار با تیم صنایع پتروشیمی بیان کرد: با وجودی که ملی‌پوشان ماهان خسته هستند به نظر نمی‌رسد مشکلی از این لحاظ داشته باشیم و با آمادگی مطلوب در پلی‌آف به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: در این مدتی که تا مسابقات مرحله پلی‌آف فرصت داشتیم، تمرینات منظمی را انجام داده و تلاش کردیم مشکلاتی که در دور گروهی با آن مواجه بودیم را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار شده تا طی سه دیدار تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شود.

در این مرحله تیم ماهان به دیدار تیم صنایع پتروشیمی می‌رود که در بازی نخست تیم صنایع میزبان حریف اصفهانی است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول