اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان:

2 امتیاز اختلاف با نفت و گاز امیدیه حاشیه امنیت تیم ماهان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان گفت: دو امیتاز اختلاف با تیم نفت و گاز امیدیه حاشیه امنیت مناسبی را برای تیم ما فراهم کرده و در تلاش هستیم در اصفهان جشن قهرمانی برپا کنیم.

2 امتیاز اختلاف با نفت و گاز امیدیه حاشیه امنیت تیم ماهان است

حمید شب‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: می‌توانستیم هفته گذشته در مصاف با تیم نفت و گاز امیدیه قهرمانی خود را قطعی کنیم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که برابر این تیم شکست خوردیم.

وی با اشاره به هفته پایانی لیگ برتر واترپلو بیان کرد: سرنوشت قهرمانی در اختیار ماست و در صورتی که در دیدار آخر لیگ برنده بازی باشیم، قهرمانی ما قطعی می‌شود.

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان ادامه داد: تنها در صورتی قهرمانی به تیم ماهان نمی‌رسد که برابر حریف خود شکست بخوریم و تیم نفت و گاز امیدیه نیز برابر حریفش به برتری دست پیدا کند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیمش در آستانه پایان لیگ تصریح کرد: به قهرمانی تیم ماهان در لیگ اطمینان زیادی داریم و از این رو برنامه‌های زیادی برای جشن قهرمانی ترتیب داده‌ایم.

شب انگیز به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز اشاره کرد و افزود: قرار است این مسابقات از روز پنجم اسفندماه آغاز شود اما به دلیل فرصت کوتاهی که برای آغاز لیگ باقی مانده، از فدراسیون درخواست کرده‌ایم که با فدراسیون آسیایی برای به تأخیر افتادن این مسابقات مکاتبه کند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول