اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز نخاعی پیشوا آسمانی شد

خبرگزاری فارس: علی تاجیک جانباز نخاعی پیشوا پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

جانباز نخاعی پیشوا آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علی تاجیک جانباز نخاعی پیشوایی 8 سال دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به آرزوی دیرینه‌اش به فیض شهادت نائل آمد.

جانباز پیشوایی که در منطقه کردستان به افتخار جانبازی رسیده بود پس از سال‌ها تحمل رنج ناشی از جراحات وارده در 8 سال دفاع مقدس به لقاءالله پیوست.

پیکر مطهر این یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس امروز بر روی دوش جمعی از هم‌رزمان، امت حزب‌الله و اسلامی و شهیدپرور ایران اسلامی تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع باشکوه با بدرقه دوستان و هم‌رزمانش در گلزار شهدای شهر مطهر امامزاده جعفر (ع) پیشوا در کنار دیگر هم‌رزمانش در منزل ابدیش آرام گرفت.

شهید علی تاجیک در سال 1361 در منطقه کردستان از ناحیه نخاع به افتخار جانبازی نائل آمد و افتخار جانبازی 70 درصدی دوران دفاع مقدس را برای خود به ثبت رساند.

علی تاجیک مدال پرافتخار جانباز 70 درصدی را بر گردن آویخت. این جانباز والامقام با وجود اینکه دچار ضایع نخاعی شده بود و طول دوره جانبازی روی ویلچر قرار داشت همواره به فعالیت‌های اجتماعی خود ادامه می‌داد و هیچ‌گاه از پای ننشست.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول