اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

طرح رژیم صهیونیستی علیه حماس در کرانه باختری/صهیونیست‌ها شماری از رهبران و اعضای حماس را ربودند

خبرگزاری فارس: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه با یورش به استان‌های مختلف کرانه باختری تعدادی از رهبران و اعضای جنبش حماس را بازداشت کردند.

طرح رژیم صهیونیستی علیه حماس در کرانه باختری/صهیونیست‌ها شماری از رهبران و اعضای حماس را ربودند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، برخی از منابع حماس اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از رهبران و اعضای حماس را در استان‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش بارزترین فردی که توسط صهیونیست‌ها بازداشت شده است، «رأفت جمیل ناصیف» (45 ساله) از شهر طولکرم است که نیروهای اشغالگر پس از یورش به منزل وی ساکنان منزل را در هوای سرد مجبور به خروج از منزل کرده و با استفاده از سگ‌های پلیس خانه را مورد بازرسی قرار دادند.

اشغالگران صهیونیست در طولکرم همچنین «قتاده عمار بدوی» فرزند مفتی استان طولکرم و «مصعب و صفی الاشقر» از عتیل و «عبدالله اسماعیل الخلیل» و سه تن دیگر از دانشجویان دانشگاه خضوری و «عمار جهاد عمیر» را بازداشت کردند.

در استان نابلس نیز چهار جوان از روستای تل غربی به نام‌های «مثنی اشتیه» هماهنگ‌کننده فراکسیون اسلامی در دانشگاه خضوری، «اسامه خالد یامین» و «ولید جمال عصیده» از دانشگاه النجاح و «موسی احمد یامین» و «عبدالغنی عایش سماره» از روستای عزموط بازداشت شدند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین چهار جوان را از اردوگاه قلندیا در شمال قدس به نام‌های معاذ محمد مطیر، رجب عاطف مطیر از دانشجویان دانشگاه القدس و برادر وی محمد و معتصم محمد نعمان مطیر را ربودند.

در استان بیت لحم نیز نیروهای اشغالگر به اردوگاه عایده در شمال شهر یورش برده و دو جوان به نام‌های عبد محمد حجازی 19 ساله و منجد صالح ابوعکر 23 ساله را بازداشت کردند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و یگان‌های ویژه این رژیم همچنین به منزل اسیر آزاد شده هادی عبدالحافظ دعدره در خیابان الصف در مرکز شهر بیت لحم یورش برده و محتویات منزل وی را نابود کرده و در منزل را منفجر کردند اما نتوانستند وی را بازداشت کنند.

دعدره از اسرای آزادشده از زندان رژیم صهیونیستی است که به دلیل فعالیت در گردان‌های الاقصی وابسته به جنبش فتح تحت تعقیب قرار دارد.

در استان الخلیل نیز جوان فلسطینی به نام فادی یوسف از شهرک سعید در شمال شرق استان به بازداشت صهیونیست‌ها در آمد.

صهیونیست‌ها چهارم ماه جاری نیز بیش از 30 نماینده، رهبر و عضو فعال حماس را در استان‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. 

جنبش حماس اعلام کرده است که این اقدامات رژیم صهیونیستی و بازداشت نمایندگان پارلمانی و رهبران این جنبش در کرانه باختری در راستای تلاش این رژیم برای به شکست کشاندن آشتی ملی است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول