اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

تروریست‌ها به یکی از شهرهای شرقی سوریه حمله کردند

خبرگزاری فارس: تروریست‌های مسلح با منفجر کردن دو دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی شهر الشدادی واقع در شرق سوریه، این شهر را مورد حمله قرار دادند.

تروریست‌ها به یکی از شهرهای شرقی سوریه حمله کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، تروریست‌های مسلح صبح امروز با منفجر کردن دو دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی جنوبی شهر الشدادی در شرق سوریه که دو کشته و سه مجروح برجا گذاشت، این شهر را هدف حملات خود قرار دادند.

تروریست ها در پی این انفجارها به راه ارتباطی حسکه – الشدادی و الحنة- البحصة نفوذ کرده و محله مسکونی "العزابیة" را در اختیار گرفتند.

این حملات با استفاده از 60 دستگاه خودرو که بیشتر آنان به تیربارهای سنگین مجهز است، صورت گرفته است.

تروریست ها همچنین به اداره امنیت سیاسی الشدادی حمله کرده و خسارت هایی را به آن وارد آورده و بر منطقه شمالی این شهر تسلط یافتند که در نتیجه تعداد زیادی از اهالی این منطقه به روستهای مجاور و حسکه پناه برده اند.

آنان همچنین شبکه مخابرات و برق الشدادی را تخریب  و در قسمت هایی از  راههای منتهی به آن، مین گذاری کرده‌اند.

ارتش سوریه اکنون در اداره امنیت نظامی و مدرسه علاوی الصالح در الشدادی حضور یافته و ایست های "السبع"، "اربعین" و ایست بازرسی شرقی این شهر از حملات تروریست ها در امان مانده اند.

در این میان، مقابله ارتش با تروریست های مسلح در این منطقه موجب کشته شدن تعدادی از تروریست ها از جمله محمد إبراهیم شویخ و سعید زغیر المجلاد از سران تروریست ها شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول