اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان «فروشگاه دانشجوی امین»

نخستین فروشگاه بدون فروشنده در تنکابن آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: برای بار نخست یک فروشگاه بدون فروشنده با عنوان «فروشگاه دانشجوی امین» در یکی از مراکز آموزش عالی شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران افتتاح شد.

نخستین فروشگاه بدون فروشنده در تنکابن آغاز به کار کرد

هوشنگ نحوی مدیر یک مؤسسه آموزش عالی در تنکابن ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اعلام این خبر که برای نخستین بار یک فروشگاه بدون فروشنده با عنوان «دانشجوی امین» در این مرکز آموزش عالی با هدف فرهنگ‌سازی و غیراقتصادی راه‌اندازی شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در کنار آموزش علوم و ارتقای سطح دانش دانشجویان فرهنگ‌سازی است که از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران کلان در کشور است.

وی در خصوص این فروشگاه اظهار داشت: فروشگاه دانشجوی امین واحدی کاملاً بدون فروشنده است و به نحوی فروشنده‌ آن خود خریدار است و ما در این طرح بر اساس اعتماد متقابل اجناس و اقلام مورد نیاز دانشجویان را فراهم و در فروشگاه قرار می‌دهیم و خریدار خود با توجه به درج قیمت‌ها در اتیکت آن مبلغ مذکور را به داخل صندوق فروش می‌ریزد.

نحوی توسعه و افزایش فضای این فروشگاه را که در حال حاضر کوچک است بستگی به همکاری، هماهنگی و رویکرد جامعه هدف ارزیابی کرد و افزود: اصلی‌ترین هدف ما از اجرای این طرح ارائه نمونه و یا الگویی برای ابعاد مختلف بازار در جامعه است.

وی با تأکید بر این‌که البته نمی‌توان گفت هیچگاه ناخالصی در هیچ جامعه‌ای وجود ندارد و همواره مشکلاتی وجود دارند که موجب برخی از معضلات می‌شوند، تصریح کرد: ما در این طرح تلاش می‌کنیم ثابت کنیم وقتی عملاً یک کار فرهنگی صورت می‌پذیرد به خودی خود اثرات مثبت آن در جامعه تعمیم می‌یابد و در این فروشگاه نیز بحث و هدف ما عرضه و فروش به جهت بهبود اقتصادی نیست بلکه کار فرهنگی است و چه بسا در برخی از اقلام به‌عنوان مشوق قیمت‌های ما زیر قیمت اصلی در بازار است.

وی عنوان کرد: همه‌ سعی ما بر این محور استوار است تا با اجرای این طرح پیام مهمی را که بر اساس اصل اعتماد متقابل و صداقت و درستکاری استوار است به جامعه برسانیم.

به گزارش فارس، مؤسسه آموزش عالی مذکور از سال 85 آغاز به فعالیت کرد و در ابتدای امر با سه رشته فنی کارش را آغاز کرد و امروز حدود 21 رشته فنی و یک رشته حسابداری در مقطع کاردانی و کارشناسی در آن تدریس می‌شود.

انتهای پیام/86020/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول