اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

خرم‌آباد برای استقبال از نوروز آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد از تشکیل ستاد نوروزی این شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

خرم‌آباد برای استقبال از نوروز آماده می‌شود

هرمز نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد از امروز رسماً برای مهیا کردن تسهیلات اسکان مسافران نوروزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در ایام دهه فجر عملکرد قابل قبولی ارائه داده است، افزود: مردم خرم‌آباد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بسیار پر شور‌تر از سال‌های پیش حضور یافتند و این نشان از آن دارد که مردم ما بر عهدی که با امام(ره) و ولایت بسته‌اند پایبندند و رهبر معظم خود را تنها نمی‌گذارند و به هیچ وجه فشارها و تحریم‌ها نمی‌تواند آنان را از راهی که برگزیده‌اند، باز گرداند.

شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد به مناسبت دهه مبارک فجر از ماه‌ها قبل ستاد تشکیل داد و توانست با بسیج امکانات و نیروها در بحث تزئینات و فضاسازی شهر کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

نصیری افزود: بر همین اساس شهرداری قصد دارد، در نوروز سال آتی نیز با یک جهش چشمگیر نسبت به سال‌های قبل در بحث استقبال از بهار و مسافران نوروزی از دیگر شهرهای کشور پیشی بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر محل‌های کمپ نوروزی شهرداری در حال ترمیم و بازسازی است و از هم اکنون در تلاشیم تا ظرفیت پذیرش مسافران را تا حد ممکن افزایش دهیم.

نصیری اسکان مسافران، برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، تورهای گردشگری و آموزشی و... را عمده‌ترین خدمات نوروزی شهرداری قلمداد نمود و افزود: هم اینک بوستان شریعتی خرم‌آباد به عنوان کمپ مرکزی ستاد نوروزی شهرداری در حال بازسازی و نوسازی است و در بوستان کیو نیز ضمن بازسازی و زیباسازی فضای اطراف دریاچه بر تعداد سکوهای نشیمن نیز افزوده شده است.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول