اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: از یک وجب از خاک فلسطین نمی‌گذریم/نهادهای بین‌المللی برای نجات اسرا اقدام کنند

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین امروز با هیئتی از هلال احمر دانمارک به ریاست «محمد قیسی» دیدار و تلاش‌های صورت گرفته در حمایت و یاری ملت فلسطین را ستود.

هنیه: از یک وجب از خاک فلسطین نمی‌گذریم/نهادهای بین‌المللی برای نجات اسرا اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» در دیدار با هیئتی از هلال احمر دانمارک سفر هیئت‌های بین‌المللی به غزه برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین را ستود.

وی اشاره کرد که ما در این سرزمین ثابت قدم و پایدار و پایبند به اصول و حقوق ملت خود از جمله حق بازگشت باقی مانده و هرگز از حق بازگشت کوتاه نمی‌آییم.

وی تاکید کرد که هرگز از یک وجب از خاک فلسطین از دریا تا رود نمی‌گذریم و این را از شهدا به ارث بردیم و هرگز از قدس و سرزمینمان و آزادی اسرا چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

هنیه در ادامه به قضیه اسرا اشاره و تاکید کرد که این قضیه امانتی بر گردان امت است بویژه اسرایی که اعتصاب غذای آنها بیش از 200 روز گذشته است همانند «سامر العیساوی» و «ایمن شروانه» و ما از همه نهادهای حقوقی و انساندوستانه عربی و بین‌المللی می‌خواهیم که برای نجات اسرا شتاب کنند.

وی گفت که باید برای تحقق خواسته‌های اسرا و اینکه این اسرا در ردیف اسرای جنگی قرار گیرد و همچنین برای آزادی آنها باید تلاش کرد.

هنیه بر ادامه مسیر تا آزادی کل فلسطین تاکید کرد و مواضع عربی و اسلامی برای خدمت به قضیه فلسطین را ستود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول