اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

۱۵ تروریست لیبیایی طی ۲۴ ساعت گذشته در سوریه کشته شدند

خبرگزاری فارس: وهابی‌های لیبی از کشته شدن ۱۵ جنگجوی خود در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

۱۵ تروریست لیبیایی طی ۲۴ ساعت گذشته در سوریه کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری ابنا، بیش از 15 لیبیایی از گروهک‌های تروریستی حاضر در سوریه طی 24 ساعت گذشته کشته شدند و این بالاترین آمار کشته های تروریست های لیبیایی طی تنها یک روز در طول ماه های گذشته تاکنون است.

صفحات متعلق به وهابی های لیبی در شبکه های اجتماعی که اخبار مربوط به کشته هایشان در سوریه را پیگیری می کند با اعلام این خبر آورده است که این جنگجویان لیبی در استان های مختلف به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

در این پیام اسامی برخی شبه نظامیان وهابی های لیبی که طی 24 ساعت گذشته در درعا و حلب کشته شده اند آورده شده است که شامل "عاشور بو خطوة" (از شهر درنة لیبی)، و "معتز مصطفى بوعین" (از شهر طرابلس لیبی)، و"أبو سعد اللیبی" که در افغانستان و یمن نیز جنگیده بود و "عبد الإله أبا زید" (در درعا سوریه زخمی شده و در اردن مرده است) و "هارون عیسى الهاشمی" ( از شهر مصراتة)، و"علی العلیقی"، و "عبد العزیز النقراط" (از شهر بنغازی) و شماری دیگر که هنوز اسامی آنها منتشر نشده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول